آموزش و پرورش

جزئیات جلسه صبحگاهی برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش، از برگزاری جلسه صبح سه شنبه در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز یوسف نوری، روز سه شنبه در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ناظم نیوز در خصوص آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: صبح امروز (سه شنبه) جلسه‌ای در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان برگزار شد و تصمیماتی گرفته شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امیدواریم ایرادات شورای نگهبان پیرامون لایحه رتبه بندی معلمان، تا فردا (چهارشنبه) برطرف شود.

وی در ادامه گفت: چند نکته و تذکر به معلمان باید داد، اینکه این موضوع الان در حال بررسی است و همکاران بدانند که پیگیری می‌شود. عده‌ای در حال تحریک معلمان هستند. این با هیچ قاعده‌ای جور نیست. عده‌ای از والدین با ما تماس می‌گیرند و گله می‌کنند و ما ناچاریم به آنان پاسخ مثبت بدهیم.

نوری با تاکید بر این نکته که در حال پیگیری لایحه رتبه بندی معلمان هستیم، افزود: توصیه می‌کنم همکاران در کلاس‌ها حضور یابند، اگر حضور نداشته باشیم ما هم نمی‌توانیم حق معلمان را بگیریم.

وی افزود: رتبه بندی برای امسال نبود و هدف در ابتدا اجرا در سال آینده بود. این دولت در تلاش است تا امسال این موضوع عملیاتی شود، مجلس و دولت در تلاش هستند تا امسال لایحه رتبه بندی اجرا شود. لازم است با این موضوع صبورانه و آگاهانه برخورد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا