اقتصادی

ثبت نام در سامانه اسکان و املاک تمدید نشد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مهلت ثبت نام در سامانه اسکان و املاک تا پایان مهرماه تعیین شده و یک ماه، زمان کافی برای ثبت نام است.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از صدا و سیما، محمود محمود زاده افزود: اگر نیاز به تمدید باشد حتماً تقاضای تمدید را از مراجع ذیربط انجام خواهیم داد.

وی درباره ارسال پیامک به صاحبان مسکن برای ویرایش اطلاعات در سامانه اسکان و املاک نیز گفت: این پیامک‌ها بعد از ورود اطلاعات یا همان ثبت نام و صحت سنجی و ویرایش سیستمی، صورت می‌گیرد.

محمودزاده افزود: باید همه اطلاعات وارد سامانه شود تا بانک‌های اطلاعاتی، با تقاطع گیری اطلاعات، بتوانند نمونه اطلاعات نهایی را استخراج کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه اسکان و املاک به گونه‌ای طراحی شده که اگر کسی اطلاعات نادرست وارد کند به عنوان خانه خالی ارسال می‌شود و قرار نیست ویرایش مجدد انجام شود.

محمودزاده با اشاره به این که همه متقاضیان، خانوارهای شهری و روستایی، مالک و مستاجر باید به این سامانه مراجعه کنند افزود: سعی کردیم بیشتر اطلاعات مانند اطلاعات هویتی و مالکیتی، در سامانه وجود داشته باشد تا وقت کمتری برای ثبت اطلاعات صرف شود.

وی گفت: متقاضیان باید کمترین اطلاعات را وارد سامانه کنند و بیشتر به ویرایش اطلاعاتی، مانند ملکی که خرید و فروش شده، یا محل سکونت جا به جا شده است، بپردازند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، از همه خانوارها خواست قبل از ثبت نام، حتما قانون را که در سامانه اسکان و املاک آورده شده، مطالعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا