توپ و تور

تیم والیبال سایپا برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد

سرمربی تیم والیبال سایپا با بیان اینکه این تیم برای بقا در لیگ برتر خواهد جنگید گفت: برای پیروزی مقابل مس به زمین خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، هفته پایانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال روز یکشنبه با برگزاری هفت دیدار انجام خواهد شد. تیم سایپای تهران یکی از سه تیم انتهایی جدول است که در خطر سقوط قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر نیازمند پیروزی مقابل مس رفسنجان است.

سهراب به نژاد در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز درباره بازی روز یکشنبه تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: اگر در بازی مقابل سپاهان اشتباه نمی‌کردیم، الان با خیال آسوده به کارمان ادامه می‌دادیم. بازی مقابل مس از آنجایی برایمان حساس شد که برای مان جای سوال دارد چرا تیم‌ها مقابل سایپا با تمام شدت و توان خود بازی می‌کنند اما در مقابل سایر تیم‌ها، شرایط متفاوت است.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: تیم هورسان با نتیجه سه بر یک تیم پیکان را شکست داد. اگر واقعاً این تیم چنین توانی دارد، آیا جایگاهش باید انتهای جدول باشد؟ آیا پیکان در بازی پلی آف هم اینگونه مقابل هورسان بازی می‌کرد؟

وی تأکید کرد: در نهایت همه چیز دست خودمان است. تمرین خوبی را پشت سر گذاشته ایم. مصدومیت نیز گریبان گیر تیم شده است. فرهادی درگیر مصدومیت است. آرش کشاورزی نیز بیمار شده است.

به نژاد در پاسخ به این سوال که آیا اخراج به آرش کشاورزی از تیم سایپا صحت دارد یا خیر؟ گفت: خیر؛ چنین چیزی صحت ندارد. او بیمار است. کشاورزی تازه از بند مصدومیت رها شده بود و حالا درگیر بیماری است. در کل امسال سال خوبی برای کشاورزی نبود. خبر اخراج او نیز صحت ندارد.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره بازی روز یکشنبه با مس گفت: نقاط قوت و ضعف این تیم را آنالیز کردیم. بازیکنان بسیار باانگیزه و خوب هستند. فقط لیگ فرسایشی تعداد مصدومان را افزایش داده است. در بازی مقابل آذر باتری و سپاهان، تقریباً از ترکیب جوانان استفاده کردیم چرا که بازیکنان اصلی مصدوم شده اند.

وی در پاسخ به این سوال که تغییر در بدنه کادر فنی سایپا در حالی رخ داد که بازیکنان قدرتمندی به این تیم برای تقویت تیم جذب نشد، اظهار داشت: مربی قبلی باید درخواست جذب بازیکن را در نیم فصل به باشگاه ارائه می‌داد اما این کار را نکرد. پاسخ او این است که باشگاه پولی برای جذب بازیکن نداد اما بازیکنان با استعدادهای خوبی را در لیگ دسته یک سراغ دارم که حاضر هستند با مبلغ اندک بین ۱۰-۲۰ میلیون تومان و یا حتی بدون پول در لیگ برتر بازی کنند. می‌توانستیم از این بازیکنان استفاده کنیم، اما نکردیم.

به نژاد تصریح کرد: تمام هم و غم ما این است که سهمیه لیگ برتر را حفظ کنیم تا سال آینده با تیم قدرتمند اما جوان در مسابقات شرکت کنیم. برای بقا در لیگ برتر همه چیز دست خودمان است و برای پیروزی مقابل مس رفسنجان به زمین خواهیم رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا