توپ و تورعلم ورزشفوتبال ایرانفوتبال،فوتسالورزش

تیم امید، بدون برنامه در راه صعود به المپیک!

ناظم نیوز: در حالی فدراسیون فوتبال قصد شکستن طلسم صعود تیم ملی امید به المپیک را دارد که هنوز قرارداد اعضای کادرفنی امضا نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای روزهای آینده ارائه نشده است.

به گزارش ناظم نیوز بعد صعود تیم ملی فوتبال امید ایران در اواسط آبان به مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا که در خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، کادرفنی تیم ملی اعم از مهدی مهدوی‌کیا و دستیارانش ایران را ترک کرده‌اند و از آن زمان تاکنون هیچ خبری از برنامه‌های جدید برای تیم ملی امید نیست.
در واقع مهدوی‌کیا و دستیارانش یک روز بعد از اتمام بازی‌های مقدماتی تهران را ترک کرده‌اند و تا امروز هیچ برنامه‌ای برای برگزاری اردو و تمرین در روزها و ماه‌های آینده ارائه نشده است.
محمد محمدی، مدیر تیم ملی فوتبال امید به تازگی اعلام کرده که قراردادهای اعضای کادرفنی تیم ملی بعد از گذشت حدود سه ماه منعقد نشده و مهدوی‌کیا و دستیارانش قراردادی ندارند. حتی گفته‌ می‌شود این موضوع باعث ناراحتی و دلخوری مهدوی‌کیا از فدراسیون فوتبال هم شده؛ به طوری که او به عنوان مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در هیچ یک از سفرهای خارجی عزیزی‌خادم را همراهی نکرده اما چندی قبل در مراسم روزشمار جام جهانی در قطر حاضر شده بود.
امضا نشدن اعضای کادرفنی تیم ملی از یک سمت و همینطور ارائه نشدن برنامه زمانی برگزاری اردو و تمرینات تیم ملی از سوی دیگر، نمایانگر نبود برنامه ریزی مناسب در ارتباط با تیم ملی امید است و مشخص نیست با این روند، ایران می‌تواند تا سه سال آینده برای شکستن طلسم صعود به المپیک منسجم شود یا خیر.
پیش از این مهدوی‌کیا به طور مکرر از تلاش و برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات چهارجانبه‌ای با حضور ایران، قطر، امارات و کره‌جنوبی در بهمن سال جاری در دوحه قطر خبر داده بود که فعلا این برنامه هم به حال خود رها شده است.البته امضای تفاهم نامه همکاری مشترک ایران و قطر، یک گام مثبت و رو به جلو در صورت عزم فدراسیون فوتبال برای نهایی کردن این اردو با همکاری کشورهای نامبرده شده است ولی بلاتکلیفی کادرفنی تیم ملی می‌تواند عامل مهمی در جهت بروز مشکل در روند آماده‌سازی تیم ملی امید شود.
البته محمد محمدی ابراز امیدواری کرده که قراردادی اعضای کادرفنی تا هفته آینده نهایی شود و بالاخره بعد از کریسمس، مهدوی‌کیا و دستیارانش راهی ایران شوند تا حداقل چند بازی از مسابقات لیگ را به منظور شناسایی بازیکنان مدنظر خود تماشا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا