تجارت

تیم اقتصادی برنامه «حمایت از محرومان در توزیع انرژی» را ارائه کند

رئیس جمهور از تیم اقتصادی دولت خواست برنامه خود برای حمایت از محرومان و رعایت عدالت اجتماعی در زمینه توزیع انرژی را ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری ناظم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت یکشنبه شب به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد و در آن موضوع حمایت از محرومان و رعایت عدالت اجتماعی در زمینه توزیع انرژی بین قشرهای مختلف مردم مطرح و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد تیم اقتصادی دولت جهت‌گیری‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود را در این زمینه ارایه دهند تا هر چه زودتر درباره آن تصمیم‌گیری شود.

در این جلسه همچنین موضوع تأمین انرژی پایدار برای اقتصاد ایران با ۲ محور منطقی کردن مصرف انرژی و تأکید بر عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و محروم در دستور جلسه قرار گرفت.

در ادامه جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت پس از بحث و بررسی در خصوص گزارش وزارت نفت درباره برنامه‌هایش برای تولید و تأمین گاز با توجه به در پیش بودن فصل سرما و زمستان، شیوه‌های تأمین و عرضه انرژی پایدار برای بلندمدت بررسی و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی حداکثر یک هفته آیین‌نامه‌های لازم را در این خصوص تدوین و تقدیم دولت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا