استانها

توسعه صنعت گردشگری ایوان نیازمد سرمایه‌گذاری است

ایلام-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به ظرفیت های گردشگری ایوان، گفت: توسعه صنعت گردشگری ایوان نیازمد سرمایه گذاری است.

به گزارش ناظم نیوز، عبدالمالک شنبه زاده ضمن بازدید از آتشکده سیاهگل، گنبد جهانگیر و چند اثر تاریخی دیگر، مشکلات حوزه میراث‌فرهنگی این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و بر رفع موانع و مشکلات موجود تأکید کرد.

شنبه‌زاده در جریان بازدید از مجتمع‌ها و تأسیسات گردشگری شهرستان ایوان بر حمایت ویژه دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان تاکید کرد و گفت: برای توسعه صنعت گردشگری، باید تا حد امکان از سرمایه‌گذار خصوصی حمایت شود، پیگیری خواسته‌ها و نیازهای این سرمایه‌گذاران را نیز در دستور کار قرار داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام از تلاش مسئولان استان و شهرستان برای توسعه صنعت درآمدزا در این منطقه خبر داد و یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: این شهرستان با داشتن مناطق بکر طبیعی، مردم مهمانپذیر و آثار تاریخی فرهنگی، می‌تواند بیش از این رشد یافته و در زمینه توسعه صنعت گردشگری سرآمد دیگر شهرهای استان شود.

شنبه‌زاده به بیان نقش و اهمیت مناطق نمونه گردشگری این شهرستان پرداخت و افزود: باید با تعامل و همکاری مسئولین شهرستانی و استانی زیرساخت‌های لازم برای توسعه مناطق نمونه گردشگری به‌ویژه در مناطق گردشگری این شهرستان فراهم آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا