آب و انرژی

تمام جایگاههای سوخت تا سه روز دیگر به کارت سوخت متصل می‌شوند

وزیر نفت گفت: طی ۲ الی ۳ روز آینده تمامی جایگاه ها به کارت سوخت متصل می شوند.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، جواد اوجی در گفت و گوی تلویزیونی در مورد وضعیت شبکه هوشمند سوخت، اظهار کرد: آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت را امروز بررسی کردیم؛ بالای ۹۶ درصد جایگاه‌ها فعال شده اند و هموطنان می‌توانند به راحتی عملیات سوخت گیری را انجام دهند.

وزیر نفت افزود: حدود ۱۴۰۰ جایگاه هم به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده اند. امیدواریم به تدریج باقی جایگاه‌ها به کارت سوخت متصل شوند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۵۴ هزار نازل را در سراسر جایگاه‌های سوخت داریم که هر نازلی را باید نصب برنامه را انجام دهند و زمانبر است ولی با افزایش تیم‌ها و فراخوانی که انجام شده تا ۲ الی ۳ روز آینده تمامی جایگاه‌ها به کارت سوخت متصل می‌شوند.

افزایش قیمت گاز برای مشترکین بدمصرف

اوجی در ادامه اظهار کرد: تعمیرات اساسی حوزه بالادست میادین تولید گاز (فاز ۱۲ پارس جنوبی) تا فردا به اتمام می‌رسد و آمادگی صد در صد برای تولید گاز در بخش بالادست را داریم.

وی افزود: با برنامه ریزی شرکت ملی گاز و شرکت ملی پخش و ذخایر خوب سوخت مایع نیروگاه‌ها و صنایع، پیش بینی می‌کنیم زمستان را بدون چالش به پایان برسانیم.

وزیر نفت تصریح کرد: امسال برای مشترکین بدمصرف گاز افزایش قیمت خواهیم داشت. مشترکینی که در سقف الگوی مصرف باشند همان میزان قیمت پارسال را می‌پردازند اما برای بدمصرف ها و پرمصرف‌ها افزایش نرخ اعمال خواهیم کرد.

وزیر نفت گفت: برای سوخت رسانی به نیروگاه‌ها نیز نزدیک به ۳ میلیارد لیتر حجم مایع داریم که ۴۵۰ میلیون لیتر بیشتر از پارسال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا