کشاورزی

تمامی مطالبات زیتون کاران پرداخت شد

پایگاه خبری ناظم نیوز: دکتر مرتضی معتمد معاون امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از پرداخت کامل مطالبات زیتون کاران خبر داد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از Da1news، دکتر مرتضی معتمد معاون امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اشاره به خرید حمایتی زیتون در استان‌های زنجان، قزوین، گیلان و کهگیلویه وبویراحمد، گفت: سیاست سازمان تعاون روستایی این است که هرجایی تولید مازاد بر مصرف و محصول روی دست کشاورزان بماند با ورود خود در راستای حمایت از کشاورزان اقدام به خرید محصول می‌کند.

این مسئول اعلام کرد: تمامی مطالبات بهره برداران تولیدکننده که محصول خود را به مرکز خرید تعاون روستایی استانها تحویل داده اند مبلغ ۶۴ میلیارد تومان بود که به حساب باغداران واریز شد.

وی با بیان اینکه کار استخراج روغن زیتون نیز همزمان انجام شد تصریح کرد: از زیتون های خریداری شده در استانها ۴۳۸ تن روغن تولید شده است.

دکتر معتمد در ادامه افزود: سازمان تعاون روستایی با هدف حمایت از زیتون کاران افزون بر ۲ هزارو ۷۲۶ تن زیتون آنان را به قیمت هر کیلوگرم ۱۶ هزار و ۱۰۰ تا ۲۵ هزار ریال خریداری کرده است.

وی یادآور شد: خرید حمایتی زیتون با مسئولیت و نظارت کارگروهی مرکب از سازمان جهاد کشاورزی، مدیریت تعاون روستایی، مباشر و اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی استان صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا