استانها

تلاش همگانی برای برون رفت نفت آبادان از شرایط فعلی

آبادان- مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هواداران درخواست کرد تا قدری آستانه تحمل خود را بالاتر ببرند، صبوری کنند و دست از حمایت تیم بر ندارند.

بهنام سراج در گفت‌وگو با خبرنگار ناظم نیوز با بیان اینکه هواداران به‌عنوان یار دوازدهم همیشه در کنار تیم بوده‌اند، اظهار کرد: تیم صنعت نفت جزو معدود تیم‌هایی است که به هوادارانش بسیار وابسته و بدون آنها خیلی بی‌کس است و امید می‌رود که شرایط ناشی از وجود کرونا به نحوی پیش برود تا بتوانیم بار دیگر هوادارانمان را در کنار خود داشته باشیم.

وی گفت: نتیجه نگرفتن تیم دلایل مختلفی دارد که یکی از این دلایل می‌تواند همین حضور نداشتن تماشاچی در استادیوم باشد که بسیار تأثیرگذار است.

سراج افزود: باخت اگرچه اول برای مجموعه تیم و بعد هوادار و شهر سخت است اما جزئی از فوتبال است؛ آبادانی‌ها یکی از معدود مردمانی هستند که با باخت تیم تحت هر شرایطی مخالف‌اند اما به هر حال باخت جزئی از فوتبال است و باید قدری آستانه تحمل خودمان را بالاتر ببریم، صبور باشیم و به تیم در شرایط مشابه کنونی کمک و از آن نیز حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: در زمانی که تیم با برد روبه‌رو می‌شود، زیاد به حمایت نیاز ندارد اما زمانی که مشکلات، سختی و باخت هست، بازیکنان نیاز به حمایت و همراهی هوادارانشان دارند و به‌طور حتم تیم صنعت نفت از شرایط فعلی‌اش خارج می‌شود.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه «آیا به مسائل فنی تیم ورود خواهد کرد یا خیر؟» یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که برای فیروزی به وجود آمد، باشگاه من را به‌عنوان مدیر تیم انتخاب کرد و به‌طور قطع در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم اما اگر در جایی منصوریان دوست داشته باشند که مشورت کنند به‌طور قطع نقطه نظراتم را ارائه می‌کنم.

سراج گفت: بر اساس مسئولیتی که بر عهده‌ام گذاشته شده به خودم اجازه دخالت نمی‌دهم چون برای کمک به تیم نفت آمده‌ام و هر کمکی چه روحی – روانی و یا مسائل بیرون از زمین که از دستم برآید، انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه همه در تلاش هستیم تا تیم را از وضعیت فعلی خارج کنیم، افزود: امیدوارم بر اساس تجاربی که دارم بتوانم کمک حال تیم باشم و به‌طور قطع نیازمند نگاه باشگاه به همت و همکاری همه جانبه برای برون رفت تیم از وضعیت کنونی هستیم.

سراج در ادامه با اشاره به دلایل نتیجه نگرفتن تیم اظهار کرد: اگر چه تمام همکاران تلاش خود را برای کسب موفقیت تیم به کار بردند اما یکی از دلایل نتیجه نگرفتن و موفقیت نشدن تیم، حضور نداشتن فیزیکی منصوریان در کنار تیم به سبب ابتلاء به کرونا بوده است؛ چون وجود سرمربی به‌طور قطع تأثیرش را بر نتیجه‌گیری تیم دارد همان‌طور که تأثیر نبودنش در کنار تیم را دیدیم.

وی تصریح کرد: امید می‌رود با توجه به بهبود و بازگشت منصوریان شاهد تأثیر حضور وی بر روند بهبود شرایط و نتیجه‌گیری تیم باشیم و بتوانیم نتایج مطلوب و در شأن فوتبال آبادان و باشگاه صنعت نفت را به دست آوریم و در ادامه بتوانیم با تقویت تیم و برطرف کردن نقاط ضعف آن، نتایج بهتری را کسب کنیم.

سراج در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم حضور یک روانشناس در کنار تیم یادآور شد: هر سرمربی روش کار خود را دارد و اگر منصوریان صلاح‌دید که روانشناس باید در کنار تیم باشد به‌طور قطع این کار به انجام می‌رسد؛ البته به‌طور معمول سرمربیان خودشان روانشناسی را هم می‌دانند و به لحاظ روحی و روانی می‌دانند که باید چه کنند؛ بنابراین ضرورت وجود روانشناس در کنار تیم به تشخیص سرمربی مربوط می‌شود.

وی گفت: تعطیلات پیش رو می‌تواند به آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم کمک کند و اگر چه تیم ما دیر بسته شده، خیلی دیر یارگیری کرده و شاید هنوز هم در پست‌هایی که بتوانیم یارگیری کنیم، ضعف‌هایی داشته باشیم اما به نظرم در این تعطیلی پیش رو می‌توانیم تیممان را تقویت و از شرایط فعلی خارج کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا