ورزشورزش های رزمی

تشریح برنامه انتخابی و زمان تشکیل اردوی تیم ملی تکواندو

مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: هدف اول ما حضوری موفق در مسابقات جهانی است و به همین دلیل شرایط را برای حضور شایسته‌ها در اردوی تیم ملی فراهم خواهیم کرد.

اصغر رحیمی مدیر فنی تیم ملی تکواندو با بیان این مطلب به خبرنگار ناظم گفت: با هدف مشارکت همه تکواندوکاران کشور در بحث انتخابی‌ها و ورود شایسته‌ها به اردوی تیم ملی تصمیم به برگزاری مسابقات آزاد کشوری گرفتیم و با توجه به اینکه شرایط کرونا تنها نفرات برتر و کسانی که موفق به کسب مدال طلا خواهند شد به مرحله بعدی انتخابی‌ها دعوت خواهند شد.

وی افزود: بعد از این رقابتها، مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی را با حضور نفرات طلایی آزاد کشوری، نفرات اول جام فجر و باشگاه‌ها آسیا و نفرات اول و دوم تورنمنت آزاد آسیا برگزار خواهیم کرد. پس از آن نیز نفرات برتر به اردو دعوت خواهند شد و عملاً تمرینات تیم ملی اواخر آبان ماه آغاز خواهد شد.

رحیمی در خصوص همکاری برخی قهرمانان چون یوسف کرمی با تیم ملی هم گفت: کرمی از ابتدا هم نگفته بود که همکاری نمی‌کنم و موضوع به صورت دیگری به وی منتقل شده بود که پس از صبحت های انجام شده به صورت مستقیم برخی توافقات حاصل شد و طی جلساتی نحوه همکاری و شرح وظایف تبیین خواهد شد.

مدیر فنی تیم ملی در خصوص تشکیل تیم ملی امید هم گفت: قرار بود این تیم برای حضور در رقابتهای چالشی در «موجو» کره جنوبی که مخصوص تکواندوکاران زیر ۲۱ سال بود، تشکیل شود که این زمان برگزاری آن مشخص نشده است. ولی به هر حال تصمیم داریم اردوها را با حضور همه مدعیانی که از فیلتر انتخابی عبور می‌کنند، تشکیل دهیم.

وی در پایان گفت: با بررسی دقیقی که روی نفرات حاضر در مسابقات بین المللی تهران داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که اغلب مدعیان حضور در اردوی تیم ملی تکواندوکاران زیر ۲۱ سال هستند، همه نفراتی که در اختیار داریم از جوانان با آتیه هستند و اگر در این مدت تاریخ جدید رقابتهای کره جنوبی اعلام شود، در این رقابتها نیز حاضر هستیم ولی در شرایط فعلی با توجه به تغییر زمان بازی‌های داخل سالن به سال ٢٠٢٣، مسابقات قهرمانی جهان هدف اصلی و اول ما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا