ورزش

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام‌حذفی/ تغییرات عجیب در ترکیب سرخ‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اخیر در لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک قرار می گیرد.

به گزارش ناظم نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه امروز میزبان آلومینیوم اراک در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در حالی در این دیدار تیمش را هدایت می‌کند که بابت دو تساوی اخیر در لیگ برتر و تفاضل ۶ امتیازی با استقلال تهران فشار زیادی را تحمل می‌کند دنبال پیروزی در جام حذفی و ایجاد آرامش و روحیه مضاعف در تیمش است.

او تصمیم دارد در بازی امروز احمد گوهری را که عملکرد قابل قبولی در بازی قبلی داشت در چارچوب دروازه تیم حفظ کند.

وحدت هنانوف نیز بار دیگر به قلب دفاع پرسپولیس باز می‌گردد تا زوج فرشاد فرجی را تشکیل دهد. رامین رضائیان و سعید آقایی نیز مدافعان کناری این تیم را تشکیل می‌دهند.

رضا اسدی پس از چند بازی حضور در ترکیب اصلی بار دیگر روانه نیمکت می‌شود تا میلاد سرلک در کنار کمال کامیابی نیا بازی کند. احسان پهلوان و مهدی ترابی نیز همچنان در میدان حضور خواهند داشت اما این بار امید عالیشاه به جای مهدی عبدی در خط حمله قرار می‌گیرد تا بتواند به شیرزود تمیروف برای شکستن طلسم گل نزدن با پیراهن پرسپولیس کمک کند.

تمیروف در حالی شانس اول گلزنی برای پرسپولیس محسوب می‌شود که در ۳۱۵ دقیقه گذشته که پیراهن این تیم را بر تن داشته است موفق به انجام این کار نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا