تجارت

تجلیل از خدمات معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمد خدادی گفت: حلقه مفقوده روزگار ما فهم رسانه بوده،دوران انحصار رسانه‌ها پایان یافته .همه باید تلاش کنند تا ارتباط مخاطبان با رسانه‌های داخلی و دلسوز کشور تقویت شود.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی و تجلیل شد.

در مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران از خدمات محمد خُدادی معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی شد.
محمد خدادی در این مراسم توسعه کمی رسانه‌ها را چاره مشکلات ندانست و گفت: حلقه مفقوده روزگار ما فهم رسانه است. معاون پیشین مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دوران انحصار رسانه‌ها پایان یافته است و دوران مخاطبان شروع شده افزود: همه باید تلاش کنند تا ارتباط مخاطبان با رسانه‌های داخلی و دلسوز کشور تقویت شود.
خدادی با بیان اینکه نه من رفته‌ام و نه آقای مهدی‌پور آمده است گفت: همه ما باید در فضای رسانه‌ای حاضر باشیم و با بحران‌ها مقابله کنیم.
معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از اینکه «خبر بد» در رسانه‌های ما به «خبر خوب» تبدیل شده و همه به دنبال بیان نقاط ضعف هستند، گفت: نظام اسلامی با وجود همه اختلاف سلیقه‌ها یک مجموعه واحد است که در برابر جبهه استکباری ایستاده است و خبرنگاران در خط مقدم مبارزه قرار دارند؛ برای شرکت در این جهاد لازم نیست حتماً رسانه داشته باشیم، بلکه باید با کنار نهادن رقابت‌های کاذب برای پیشرفت و سربلندی کشورمان تلاش کنیم.
خدادی با بیان اینکه فعالیت رسانه‌ای به عشق نیاز دارد، توضیح داد: خبرنگاری و رسانه عشق است و نیاز به انگیزه دارد. اگر به آن به عنوان شغل بنگریم، نمی‌توانیم از پس مشکلاتش برآییم.
وی در پایان با اشاره به اینکه همبستگی باید میان رسانه‌ها احیا شود و رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب اختلاف نظر چندانی ندارند افزود: همبستگی و پیوستگی برای دفاع از ایران لازم است و هرکسی در این مسیر حرکت نکند، خیانت کرده است.
در این مراسم مرتضی غرقی دبیر کانون حرفه‌ای رسانه گزارشی از فعالیت‌های این کانون ارائه کرد و افزود: خبرنگاران با مشکلات متعددی دست به گریبان هستند و یکی از راه‌هایی که برای حل این مشکل پیش روی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، حمایت از تشکل‌های غیر دولتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا