تجارت

تاکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران بر تسریع در واکسیناسیون

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسماعیلی گفت: اولویت فوق حاد ما در حال حاضر تسریع در واکسیناسیون است

به گزارش ناظم نیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی در نخستین روز کاری به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، با حضور در مرکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسماعیلی، مستقر در لانه جاسوسی، از روند تزریق واکسن به مردم بازدید کرد.

در این بازدید دکتر سعید ناطقی رئیس بیمارستان بهارلو، سرپرست دانشگاه را همراهی می کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با ابراز رضایت از فرآیند واکسیناسیون در این پایگاه با تشکر از زحمات دکتر کریمی رئیس پیشین دانشگاه یادآور شد: برای مدیریت دانشگاه، برنامه‌های زیادی داریم که در حال حاضر برنامه فوق حادمان، تسریع واکسیناسیون است.

وی گفت: به وزیر بهداشت اعلام کردم که بنا دارم با کمک وزارت بهداشت، یک‌ماهه منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران را واکسینه کنیم.

قناعتی افزود: جا دارد از نیروهای جهادی تشکر و تأکید کنم بسیج واقعاً در این حوزه بی‌نظیر کار کرد. در اسرع وقت مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسماعیلی را سه شیفته خواهیم کرد تا سرعت ارائه خدمت به مردم افزایش یابد.

وی گفت: با همکاری سپاه، شهرداری و سایر سازمان ها تلاش می‌کنیم تا تعداد مراکز واکسیناسیون را توسعه دهیم تا مردم بتوانند با خیال راحت به کار، زندگی، تحصیل و … خود بپردازند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: لازم است همه مراکز دانشگاه در یک‌ماهه آینده حداقل ۵۰ درصد ظرفیت خود را به واکسیناسیون اختصاص بدهند. از همه همکاران دانشگاه که مایل به همکاری به‌صورت جهادی در این حوزه هستند تقاضا دارم به مراکزی که اعلام خواهد شد مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا