اجتماعی

تأمین بسته‌های نوروزی برای اقشار کم‌درآمد در دومین مرحله از پویش «۱+۱»

به گزارش اقتصادکلان به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران سید مالک حسینی با بیان اینکه نخستین مرحله از پویش یک بعلاوه یک به مناسبت شب یلدا و در میان خانواده شهرداری تهران برگزار شد، گفت: دومین مرحله این پویش با هدف تقویت و جلب مشارکت اجتماعی در همه اقشار جامعه و حمايت از اقشار كم برخوردار شهر تهران در آستانه نوروز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مرحله از پویش با حضور و مشارکت تمام شهروندان برگزار خواهد شد، افزود: در این پویش با استفاده از بسترهای موجود در تلاشیم با تأمین بسته‌های معيشتی از محل منابع حاصل از مشاركت شهروندان، سازمان‌ها و موسسات فعال در شهر آلام شهروندان را کاهش دهیم.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در سالی که گذشت همه گیری کرونا آسیب‌ها و مشکلاتی را از لحاظ اقتصادی در جامعه به وجود آورد و برخی مشکلات قبلی را نیز تشدید کرد، اظهار کرد: ما در مجموعه شهرداری تهران می‌کوشیم گامی صحيح و خيرخواهانه برای بهبود کیفیت زیست شهروندان برداریم.

حسینی همکاری فروشگاه شهروند با این پویش را اتفاقی مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: با این حرکت مدیریت شهری در عمل نشان داد که خودش در این مسیر پیشگام شده و مردم و مؤسسات فعال شهر را نیز در ادامه دعوت می‌کند.
وی افزود: شهروندان تهرانی می‌توانند بنا بر توان مالی خود بعد از خرید از فروشگاه شهروند با اهدای هر مبلغی که توان و تمایل دارند در اجرای پویش ۱+۱ مشارکت کنند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران
با تاکید بر اینکه با آغوش باز از همکاری دیگر مؤسسات، بنگاه‌های اقتصادی و فروشگاه‌ها استقبال می‌کنیم گفت: مؤسسه خیریه همت، سامانه #780* از دیگر شرکای اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در اجرای این پویش هستند.

حسینی با بیان اینکه «۱+۱» از ظرفیت مشارکت خرد مردم در کنار مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف استفاده خواهد کرد، تاکید کرد: انتخاب نام «یک بعلاوه یک» نیز دقیقا بر همین موضوع دلالت دارد که یک نفر می‌تواند دست کم به یک نفر دیگر کمک کند.

وی با یادآوری اینکه پویش «۱+۱» در شب یلدای سال ۹۹ تجربه‌ای موفق را با مشارکت کارکنان شهرداری تهران در جمع‌آوری بسته‌های حمایتی برای اقشار کم برخوردار و همچنین خانواده‌های کودکان کار پشت سر گذاشت تصریح کرد: منابع جمع‌آوری شده در این مرحله نیز صرف تهیه و خرید اقلام و بسته‌های حمایتی ویژه نوروز و توزیع آن در میان افراد نیازمند خواهد شد و گزارش دقیق آن نیز با تأکید بر حفظ کرامت افراد به مردم و مجموعه‌های مشارکت کننده در این پویش رسانده می شود.

به گفته وی شهروندان با انتخاب بارکد پویش «۱+۱» در فروشگاه شهروند و همچنین شماره گیری #15588780* با انتخاب هر مبلغی که تمایل داشته باشند می توانند در اجرای این پویش شرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا