اجتماعیجامعه،شهری

بوستان های تهران ۲ هفته تعطیل شد

ناظم نیوز: مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران اعلام کرد: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا و همچنین بخشنامه مدیریت بحران شهرداری تهران تمامی پارک‌های شهری، کوهستانی و جنگلی پایتخت به مدت ۲ هفته تعطیل شد.
علی محمد مختاری گفت: این تعطیلی شامل بوستان های محله ای نمی شود اما انتظار داریم شهروندان در بوستان های محله ای نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور پیدا کنند.
وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی بوستان های جنگلی از جمله لویزان، چیتگر، شهدای خلیج فارس، کوهسار، یاس فاطمی که بوستان های فرا منطقه ای محسوب می شوند به مدت ۲ هفته تعطیل شد.
مدیرعامل سازمان بوستان های شهر تهران ادامه داد: تمامی بوستان های منطقه ای از جمله بوستان های ارم، ولایت، نهج البلاغه، آب و آتش، لاله و سایر اماکن تفرجگاهی شهر تهران به مدت ۲ هفته تعطیل است.
وی از شهروندان خواست در این زمینه همچون گذشته با عوامل حراست بوستان ها همکاری داشته باشند و این تدابیر در راستای حفظ سلامت شهروندان اجرایی و عملیاتی شده است.
مختاری یادآور شد: سلامت شهروندان از هر موضوعی مهمتر است و با جسم سالم می توان به دل طبیعت زد و با همکاری خوب مردم امیدواریم از این شرایط سخت کرونایی عبور کنیم.
به گفته وی، تمامی مسیرهای ورودی بوستان های پایتخت توسط عوامل حراست مسدود شده و از ورود شهروندان جلوگیری می شود و همچنین بنرهای اطلاع رسانی نیز در قسمت ورودی بوستان ها نصب شده است.
۲ هزار و ۲۸۹ بوستان شهری و جنگلی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت واقع شده که بوستان جوانمردان، نهج البلاغه، چیتگر، شهدای خلیج فارس، یاس فاطمی، تلو، ارم، سرخه حصار و ولایت از جمله آنها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا