اجتماعی

بوستان نهج البلاغه در جشن بزرگ ولایت میزبان شهروندان است

ناظم نیوز : به مناسبت عید سعید غدیر خم جشن بزرگ ولایت با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی در بوستان نهج البلاغه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه با اشاره به برپایی ویژه برنامه های فرهنگی ،ورزشی و آئینی همزمان با دهه ولایت در محلات گفت: همزمان با شب عید سعید غدیر خم ،عید ولایت،جشن بزرگی با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، تفریحی بعد از نماز مغرب و عشا در بوستان نهج البلاغه برگزار و شهروندان به تماشای برنامه‌هایی جداب و متفاوت خواهند نشست.
وی افزود: همزمان با دهه ولایت و امامت برنامه های فرهنگی اجتماعی، تفریحی، ورزشی با رویکرد ترویج نشاط و شادابی، افزایش روح معنویت تحت عنوان جشن لبخند و برادری در سطح محلات در حال برگزاری است.
به گفته شهردار منطقه ۲ ، حرکت کاروان های سیار خودرویی همراه با توزیع گل و شیرینی و پخش مولودی خوانی، اکران فیلم در بوستان های منطقه ، تکریم خانواده های شهید سادات ، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام و برپایی ۲۱ موکب پذیرایی در محلات از دیگر برنامه های عید سعید غدیر است.
صالحی در ادامه به فضاسازی شهری همزمان با دهه ولایت اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه ولایت به منظور ترویج فرهنگ نشاط مذهبی، طرح نورپردازی و آذین بندی معابر و میادین منطقه انجام شد.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به اهتزاز پرچم های سبز و مزین به نام حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: اکران بنر با محتوای دهه ولایت و امامت در بزرگراه ها و معابر سطح منطقه و نصب ریسه های نوری از دیگر فعالیت های اجرایی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا