تجارت

به روز جهانی گردشگری ۲۰۲۱ بپیوندید!

با توجه به اینکه موضوع روز جهانی گردشگری ۲۰۲۱، «گردشگری برای رشد فراگیر است»، سازمان جهانی گردشگر قصد دارد از عکس و فیلم‌های ارسالی تمام علاقه‌مندان این حوزه برای پیشبرد اهدافش استفاده کند.

به‌گزارش ناظم نیوز، «گردشگری برای رشد فراگیر» موضوع روز جهانی گردشگری ۲۰۲۱ است. جشن رسمی امسال به میزبانی ساحل عاج برگزار می‌شود و به موضوع توانایی گردشگری در توسعه همه‌جانبه افراد و نقشی که در ارتقای احترام به اقشار مختلف جامعه ایفا می‌کند و در عین حال برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان فرصت شغلی ایجاد می‌کند، می‌پردازد.

به منظور نمایش کامل پتانسیل گردشگری برای ایجاد شغل برای همه و گرد هم آوردن جوامع، سازمان جهانی گردشگری به کمک تک‌تک افراد نیاز دارد.

عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت، با موضوع نمایش هر چه بهترِ کل زنجیره ارزش در حوزه گردشگری، از تولیدکنندگان سوغاتی و صنایع دستی گرفته تا مدیران اقامتگاه‌ها و راهنمایان تور و همچنین تصاویری را که قدرت گردشگری برای ایجاد رشد در کشورهای مختلف و تحول مثبتی که برای مردم ایجاد کرده است نشان می‌دهند.

در تن این فراخوان آمده است: مردم در مرکز همه کارهای ما هستند و مهم‌ترین سوژه عکس‌ها و فیلم‌ها به شمار می‌روند. این مردم هستند که بخش گردشگری را تشکیل می‌دهند و آن را به یک بستر قدرتمند برای رشد و تفاهم بین‌المللی تبدیل می‌کنند، بنابراین اجازه دهید مردم سوژه اصلی تصاویر باشند: کارکنان و کارگران بخش گردشگری، جوامع محلی و مسافرانی که درگیر فعالیت‌ها و رویدادهای محلی هستند. همچنین برای ارسال تصاویر خود توجه داشته باشد که حداقل کیفیت عکس‌ها باید ۳۰۰ dpi. باشد و فیلم‌های زیر یک دقیقه هم با کیفیت حداقل ۱۰۸۰p باشد.

علاقمندان می توانند عکس‌ها و ویدئوهای مطابق با موارد بالا را انتخاب کنند و آن را به comm@unwto.org ارسال کنند . در موضوع ایمیل عنوان WTD ۲۰۲۱ footage و اطلاعات تماس باید وارد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا