فوتبال،فوتسالورزش

به اصالت خود افتخار می‌کنیم

مربی استقلال گفت: اتفاقات مربوط به دربی تمام شده است. ما همه تمرکز و تلاشمان بر این است که در بازی جام حذفی و دیدارهای بعدی به برتری برسیم؛ ما به نجابت و اصالت خود افتخار می‌کنیم.

ناظم نیوز: صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از بازی برابر ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ما بازی بسیار مشکلی مقابل تیم ذوب‌آهن داریم. همانطور که در بازی قبلی گفتم تیم ذوب‌آهن از لحاظ ساختار دفاعی تیم منسجم و مستحکمی است و روی ضد حملات و ضربات ایستگاهی خطرناک است.
وی در ادامه افزود: ما یک بازی با این تیم انجام دادیم و شناخت خوبی از آنها داریم. دیدارشان مقابل گل‌گهر را هم تجزیه و تحلیل کردیم. راهکارهای مناسب در نظر گرفته شده است. امیدوارم مثل دو بازی قبل که خوب کار کردیم این بار هم همینطور کار کنیم ولی اشتباهات کمتر باشد و نتیجه بازی به نفع ما رقم بخورد.
مربی استقلال درباره شایعه جدایی شیخ دیاباته به خاطر مسائل مالی گفت: اینکه شیخ می‌خواهد جدا بشود را اطلاع ندارم. اما درباره آسیب دیدگی او امروز بررسی صورت خواهد گرفت و اگر بتوانند کمک کنند از وی استفاده می‌شود.
مصطفوی درباره اینکه چه زمانی از سید حسین حسینی در درون دروازه استقلال استفاده خواهد شد بیان داشت: د ر ابتدا از سید حسین حسینی که کاپیتان دوم تیم ما است تشکر می‌کنیم چون خیلی خوب در تمرینات همکاری لازم را داشته و با وجود اینکه بازی نکرده روحیه و انرژی خود را حفظ کرده است. ولی این به نظر کادر فنی برمی‌گردد که چه زمانی از او استفاده شود و چه دروازه‌بانی درون دروازه بایستد.
مربی استقلال درباره صحبت‌های افشین پیروانی علیه این تیم تصریح کرد: من می‌خواهم بگویم اتفاقات مربوط به دربی تمام شده است. ما همه تمرکز و تلاشمان بر این است که در بازی جام حذفی و دیدارهای بعدی به برتری برسیم. ما به نجابت و اصالت خود افتخار می‌کنیم و راهی که بقیه بروند را نمی‌رویم. راه و روش استقلال با باشگاه‌های دیگر در طول تاریخ متفاوت بوده است. هر باشگاهی فرهنگ خاص خودش دارد. باشگاه استقلال از بدو تاسیس اصالتی داشته و این نجابت و اصالت در این تیم همیشه ذاتی وجود داشته است. ما روش خودمان را از لحاظ فنی و اخلاقی داریم و به بقیه تیم‌ها هم احترام می‌گذاریم.
مصطفوی در پایان گفت: امیدوارم که فردا بازی خوبی را ببینیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.
دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه فردا(چهارشنبه) آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا