فوتبال،فوتسالورزش

بغض گواردیولا در روز جدایی سرخیو آگوئرو

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی احتمالا تنها مربی تراز اول دنیاست که برای جدایی یک بازیکن خود به گریه می‌افتد.

ناظم نیوز: گواردیولا یکشنبه ‌شب و پس از دریافت جام قهرمانی و مدال طلای لیگ برتر فوتبال انگلیس، در گفتگو با خبرنگاران شبکه اسکای، وقتی که از او درباره سرخیو آگوئرو و خداحافظی‌اش با تیم فوتبال منچسترسیتی سوال کردند، بغض کرد و گریست؛ این یک واکنش ویژه از این مربی بزرگ اهل کاتالونیا بود که احتمالا در فصل بعد آگوئرو را در کنار مسی با پیراهن آبی و اناری خواهد دید.
آگوئرو در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، در آخرین بازی خود با پیراهن منچسترسیتی در خانه مقابل اورتون به عنوان یک بازیکن تعویضی به زمین آمد و با مهارت استثنایی‌اش در گلزنی، دو بار دروازه حریف را باز کرد؛ کیفیتی که البته قبلا از او سراغ داشتیم و دیده بودیم.
وقتی گواردیولا بعد از جشن قهرمانی مقابل میکروفون اسکای قرار گرفت، ابتدا صحبت‌هایی را درباره جام امسال به زبان آورد و سپس مقابل سوالی قرار گرفت که درباره آگوئرو از او پرسیده شد؛ گواردیولا خیلی سریع در پاسخ به این سوال احساساتی شد و با گفتن چند جمله بریده بریده در لا به لای صحبت‌ها، بغض و اشک خود را با آستین لباسش پاک کرد.
گواردیولا درباره آگوئرو گفت: او یک فرد ویژه برای همه ما بوده است؛ او آدم خوبی‌ست. او آدم خیلی خوبی‌ست. او کمک زیادی به من کرده است (شکستن بغض و گریه).
گواردیولا در مصاحبه مطبوعاتی امشب درباره سرخیو آگوئرو گفت: احتمالا او به عقد قرارداد با بارسلونا، باشگاهی که دوستش دارد، نزدیک و نزدیک‌تر شده است؛ او کنار بهترین بازیکن تمام تاریخ بازی خواهد کرد، لئو مسی. من مطمئنم که او از آینده خود لذت خواهد برد و بارسلونا را قوی و قوی‌تر خواهد کرد.
در این‌جا مجری اسکای از او پرسید که برای فصل آینده چه کسی را جایگزین آگوئرو خواهد کرد؛ گواردیولا خیلی سریع پاسخ داد: ما نمی‌توانیم کسی را برای جانشینی او پیدا کنیم؛ هیچکس نمی‌تواند جانشین او بشود. بازیکنان زیادی هستند در این باشگاه مثل جو هارت و داوید سیلوا که به کمک کردند تا این باشگاه در جایی قرار بگیرد که امروز است. او کیفیت خود را فقط در 20 دقیقه نشان داد و ما باید از میراث او محافظت کنیم.
آگوئرو با دو گلی که وارد دروازه اورتون کرد، با عبور وین رونی رکورددار بیشترین گل زده در پیراهن یک باشگاه در لیگ برتر فوتبال انگلیس شد؛ او در دوران حضورش در منچسترسیتی 184 گل وارد دروازه حریفان کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا