اجتماعی

حضور کودکان آینده‌ساز منطقه 12 گرمابخش سرمای زمستانی توچال

به گزارش اقتصادکلان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: بازی‌های زمستانی شهر تهران با حضور بيش از ۲۰۰ نفر از كودكان كار دختر و پسر در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۸ و ۱۹ اسفندماه در ارتفاعات ايستگاه ۵ توچال از ساعت ٩ صبح تا ١٤ انجام شد.
سعادتی با تأکید بر اینکه یکی از مفاهیم «تهران شهری برای همه»، توجه به نسل‌های آینده‌ساز کشور است، گفت: این برنامه به منظور حمایت از کودکان کار و ارتقای روحیه نشاط و شادی این قشر از افراد جامعه و شهروندان محله‌های محروم و کم‌درآمد شهر تهران که با انواع محرومیت‌ها و محدودیت‌ها روبه‌رو هستند، به اجرا درآمد.
وی افزود: ایجاد نشاط و سرگرمی برای کودکان امری ضروری است و این امر سبب پویایی و افزایش همدلی بین همه شهروندان در همه سنین می‌شود.
شهردار قلب طهران ضمن یادآوری این نکته که موضوع «ورزش برای همه»، نه یک شعار، بلکه یکی از پایه‌های برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تهران است، ادامه داد: مدیریت شهری از هر فرصتی برای حمایت از برنامه‌های این‌چنینی که در تحقق عدالت‌محوری و انسان‌محوری در سطح شهر مؤثرند، استقبال می‌کند.
این برنامه‌ به همت اداره تربیت بدنی منطقه 12 و با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران به اجرا درآمد که طی آن برگزاري مسابقات تفريحي و ايجاد فضايي شاد با ساخت آدم برفی، پرتاب گلوله‌هاي برفي و بازی‌های بومی و محلی شامل طناب‌بازی، دال پلان، طناب‌کشی و… به صورت گروهی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت و در نهایت از همه كودكان با بسته‌های ميان‌وعده و غذای گرم پذیرایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا