توپ و تور

برگزاری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا در کیش

کیش به عنوان محل برگزاری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا در ایران انتخاب شده است.

به گزارش ناظم نیوز، به دنبال پیشنهاد مطرح شده از سوی مسئولان والیبال نشسته ایران و موافقت مدیران آسیایی این رشته، دوره جدید مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

همچنین طبق توافقات حاصل شده قرار است مسابقات در جزیره کیش پیگیری شود. این جزیره طی روزهای ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه (۹ تا ۱۴ نوامبر) میزبان شرکت کنندگان در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا خواهد بود. تیم های شرکت کننده از ۱۵ آبان ماه (۶ نوامبر) وارد کیش می شوند.

با اعلام آمادگی ژاپن و قرار گرفتن این تیم کنار ایران، عراق، قزاقستان، هند و کره جنوبی تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا به ۶ رسیده است.

تفاهم نامه برگزاری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا میان مسئولان ایرانی و آسیایی این رشته امروز امضا خواهد شد. بعد از آن زمان دقیق رقابت ها نهایی خواهد شد اما طبق برنامه اولیه آبان ماه برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است.

شرکت در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا برای شرکت کنندگان در این رقابت ها حکم ورودیه برای بازی های پاراآسیایی را دارد که شهریورماه سال آینده در چین برگزار خواهد شد.

دوره پیشین مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا سال گذشته به میزبانی تایلند برگزار شد که طی آن ایران به عنوان قهرمانی دست یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا