اجتماعی

برگزاری مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ٧، در جریان این مراسم نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران به میلاد حضرت زینب(س) و حضور بانوان در صحنه‌های اجتماعی از منظر دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: در سایه جمهوری اسلامی بسیاری از مفاهیم معنای دیگری گرفتند از جمله کلمه سرباز و مرد میدان، که شهید سردار سلیمانی توانستند به هر کدام از این مفاهیم معنی جدیدی ببخشند.
وی افزود: تمام تلاش و مدیریت شهری جدید بوده که مدیران شهری از نیروهای بدنه شهرداری انتخاب شوند بالای ۷۰ درصد از شهردار انتخابی از بدنی شهرداری هستند و به شهرداران مناطق تاکید شده است که مدیران و معاونین خود را از نیروهای همان منطقه انتخاب کنند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سمیه حاجوی ابراز امیدواری کردند که جناب آقای دکتر آبادیان با نفسی تازه این مسیر را ادامه بدهند و در نهایت رضایت پروردگار و همشهریان بزرگوار تهرانی فراهم شود.
در ادامه مراسم نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ ضمن تشکر از اعتماد شهردار محترم تهران دکتر زاکانی و مدیریت شهرداری تهران از زحمات خانم حاجوی تقدیر و تشکر کرد.
آبادیان شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه کار در شهرداری یک کار جمعی است، ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه پرسنل منطقه خدمات شایانی به شهروندان منطقه ارائه شود تا رضایت خدای متعال با مدیریت شهری و نهایتا شهروندان تهرانی فراهم شود.
در بخش دیگر این مراسم سمیه حاجوی شهردار سابق منطقه ۷ ضمن خوشامد به نظری معاون امور مناطق شهرداری تهران و نصراله آبادیان شهردار جدید منطقه افزود: مدت ۵۱ ماه توفیق خدمت در منطقه ۷ را داشتم که در این مدت با كمك معتمدين و نهادهاي مردمي و بسيج و سپاه و همكاران خوبم سعي در ارتقا كيفيت زندگی شهروندان منطقه ۷ داشتیم.
وی خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین اقدامات انجام شده می‌توان به بازسازی ۱۳ هزار بافت فرسوده و افزایش فضای سبز منطقه به وسعت ۲۰ هزار متر مربع اشاره کرد.
حاجوی در ادامه بیان کرد: اميدوارم در قرار خدمت طبق منويات شهردار محترم تهران در دوره جديد مديريت شهری، همكاران خوب منطقه ٧، بتوانند بهترين عملكرد را داشته باشند.
وی با بیان اینکه تمامی انتصابات در این دوره مدیریتی از درون خود منطقه انجام گرفته از همکاری همه همکاران، معاونین، شهرداران نواحی و روسای ادارات تشکر کردند و حضور دکتر آباديان برادر ارزشی و آشنا به شهر و مديريت شهری باعث افتخار منطقه خواهد بود و انشالله منشا خير و بركات دانست.
در پایان مراسم حکم جناب آقای دکتر آبادیان توسط دکتر نظری معاون هماهنگی امور مناطق اهدا شد و از خدمات و زحمت های خانم دکتر حاجوی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا