تجارت

برگزاری رالی تور خانوادگی از تهران تا تهران

دومین رالی تور خانوادگی گردشگری خودروهای مسافرتی کمپر و کاروان همزمان با دومین سالگرد راه اندازی کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی با شرکت بیش از ۴٠ دستگاه خودرو کمپر و کاروان و حضور ١۵٠ نفر از علاقه مندان و فعالان این رشته از اتومبیلرانی با همکاری کمیته تخصصی رالی از محل باغ پرندگان در شهر تهران استارت خورد.

شرکت کنندگان در این رالی، عصر همان روز پس از بازدید از جاذبه‌های گردشگری مسیر، به روستای یوش در استان مازندران رسیدند و پس از یک شب اقامت در این منطقه، روز جمعه هفدهم تیرماه یوش را به مقصد تهران ترک کردند و به دومین رالی خانوادگی گردشگری خودروهای کمپر و کاروان خاتمه دادند.

بر اساس امتیازهای کسب شده از سوی شرکت کنندگان به ترتیب علی فراهانی، مهدی پور کاظمی، آرش چهل مرد، رحمت الله عطایی و حسن براتی به عنوان نفرات اول تا پنجم انتخاب و معرفی شدند.

گرامیداشت دومین سالگرد آغاز به کار کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ، توسعه سفرهای مسئولانه، احترام به زمین، محیط زیست و طبیعت، تثبیت جایگاه و اهمیت کمپر و کاروان‌ها در مسافرت‌های زمینی، ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و ارتقا سطح گردشگری کشورمان از مهمترین اهداف برگزاری این رالی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا