اجتماعی

برگزاری تور گردشگری مجازی در قالب ۳۶۰ درچه همزمان با هفته تهران

ناظم نیوز : نکوداشت هفته تهران با اجرای برنامه های متعدد ضمن معرفی مفاخر محلات و جاذبه های گردشگری و تفریحی منطقه در قاب 360 درجه به تصویر کشیده می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، علی طهماسبی، با اشاره به اینکه هفته تهران فرصتی برای نمایش هویت و فرهنگ پایتخت است، گفت: برنامه های نکوداشت هفته تهران با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی، مفاخر محلات وهمچنین هویت و تاریخچه محلات پیش بینی شده است .
وی با بیان اینکه منطقه۲ از محلات قدیمی همچون طرشت و فرحزاد برخوردار است که هریک گنجینه ای غنی از تاریخ هستند، گفت: برهمین اساس روایت های محلات قدیم منطقه۲ در قالب فیلم کوتاه تهیه و با بهره گیری از ظرفیت شبکه های اجتماعی این روایت های شفاهی اطلاع رسانی می شود.
به گفته طهماسبی ، گفتگو با تهران شناسان و تهران دوستان و همچنین قدیمی های محلات منطقه ۲ در برنامه های نکوداشت هفته تهران پیش بینی شده است.
وی به رونمایی از اطلس شهری کودکان ونوجوانان منطقه اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه طراحی لوگوی تهران، برگزاری تور گردشگری مجازی در قالب ۳۶۰ درجه ، از دیگر برنامه های اجرایی دراین هفته است.
مدیر روابط عمومی منطقه۲ گفت: با توجه به خواهر خواندگی تهران با ماناگوا پایتخت کشور نیکارگوئه ،همزمان با هفته تهران نشستی با سفیر نیکارگوئه برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ برپایی نمایشگاه گردشگری ، نواختن زنگ تهران در مدارس، ….از جمله برنامه ها پیش بینی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا