اجتماعی

برپایی گذر کودکی در-بوستان های منطقه۲

ناظم نیوز : برنامه های فرهنگی و آموزشی به مناسبت هفته ملی کودک با شعارحال خوش کودکی ،رنگ خوش زندگی در منطقه2 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه هفته ملی کودک را فرصتی برای یادآوری جایگاه حقوق کودکان و نوجوانان برشمرد و افزود: برهمین اساس همزمان با هفته کودک، ویژه برنامه های متعددی درچند محور افزایش آگاهی عمومی جامعه در زمینه اهمیت دوران کودکی، افزایش فعالیت بدنی و حفظ سلامت جسم و روان کودکان و تقویت روحیه ی امید و پویایی آنها و همچنین ایجاد بستر مناسب برای مشارکت اجتماعی کودکان به عنوان شهر دوستدار کودک برنامه ریزی و اجرا می شود.
وی افزود: برپایی گذر کودکی در بوستان های سپهر، شهرآرا و ۱۵ خرداد همراه با اجرای برنامه های شاد ویژه کودکان ،نشست ودیدار شهردار منطقه با تعدادی از کودکان و نوجوانان فعال دربرنامه های آموزش شهروندی، اهدای لوازم التحریر به کودکان کم برخوردار ، بازدید از مرکز معلولین فرخنده و اهدای هدیه به کودکان و… بخشی از برنامه های این هفته است.
رجای افزود: جشن ویژه روز کودک حضور کودکان و خانواده هایشان در بوستان ها و سرای محلات منطقه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در هفته ملی کودک اجرای نمایش در فضای باز برای مخاطبان عمومی در نظر گرفته شده است،افزود: سینمای اختصاصی کودک نیز با اکران آثار نمایشی ویژه کودکان ، میزبان خانواده‌ها و فرزندانشان است.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ ، رونمایی از اطلس کودکان و نوجوانان ، برپایی نمایشگاه کتاب و افتتاح کتابخانه اختصاصی کودک از دیگر برنامه های مهم این هفته برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا