اجتماعی

برپایی جشنواره سفره اصیل ایرانی در منطقه ۴/ جشنواره خوشمزه های منطقه ۴ برپا شد

ناظم نیوز : مدیر امور بانوان شهرداری منطقه ۴ از استقبال کم نظیر بانوان در جشنواره غذای اصیل ایرانی خبر داد و گفت: در این جشنواره بیش از ۵۰ نوع غذای اصیل ایرانی به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “حدیثه رفیعی” با اعلام برگزاری جشنواره غذای اصیل ایرانی در ساختمان شهرداری منطقه۴ گفت: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) جشنواره غذای اصیل ایرانی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.
مدیر امور بانوان منطقه ۴ با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی علاوه بر حفظ مواریث فرهنگی و نیز اشاعه فرهنگ غنی ملی، باعث انسجام فرهنگی و وفاق اجتماعی در بین شهروندان می شود افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در حفظ ذائقه ایرانی بر اساس غذاهای بومی ـ محلی تاثیر گذار باشد.
او با اشاره به حضور بانوان کارمند در کنار بانوان خانه دار در این جشنواره افزود : بیش از ۵۰ نوع غذای ایرانی شامل انواع آش ، دلمه ، خورش ، آبگوشت و …. در این جشنواره شرکت داده شد.
او با اعلام انتخاب نفرات برتر جشنواره توسط داوران گفت : پس از داوری ۱۱ نفر از بانوان انتخاب شدند و در پایان مراسم با اهدا هدایایی از بانوان قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا