توپ و تور

برنامه تیم‌های ملی والیبال در نشست کمیته فنی نهایی شد

نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال امروز با محوریت برنامه‌ریزی برای رویدادهای پیش روی والیبال ایران در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش ناظم نیوز و به نقل از فدراسیون والیبال، سومین نشست کمیته فنی سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ امروز (دوشنبه هجدهم بهمن) به ریاست محمدرضا داورزنی آغاز شد و مباحث مطرح شده در آن به مدت چهار ساعت طول کشید.

سعید درخشنده، ناصر میرفخرایی، منوچهر پورحسن، محمد وکیلی، جمشید حمیدی، محمود افشاردوست، بهروز عطایی، علی پورعروجی، امیر طلوع‌کیان، غلامرضا مومنی‌مقدم، علی شاکری، مصطفی کارخانه، محمد منصوری، حسین‌علی مهرانپور، احمد لاهوتی و جواد مهرگان دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند.

دستور کار این نشست، بررسی تقویم مسابقات والیبال سال ۱۴۰۱ و نحوه حضور تیم‌های ملی ایران در ۱۸ رویداد سال ۱۴۰۱ والیبال بود که اعضای کمیته فنی در مباحث بسیار گسترده و دقیق نقطه نظرات خود را در این زمینه مطرح کردند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان در این نشست برنامه‌های خود را برای حضور شایسته در رویداهای سال آینده تشریح کردند.

غلامرضا مؤمنی مقدم نیز به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی جوانان در این نشست شرکت کرده بود، برنامه‌های خود را برای اردوهای آماده سازی و حضور در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا و رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۲ ارائه کرد.

در ادامه این نشست، اعضای کمیته فنی نظرات خود را درباره برنامه‌های پیشنهادی سرمربیان تیم‌های ملی مطرح و به بحث گفت وگو در این خصوص پرداختند.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان با تشکر از اعضای کمیته فنی که نقطه نظرات خود را برای حفظ منافع ملی مطرح کردند، گفت: طبیعی است که کارهای پیش روی فدراسیون نیز بر اساس مباحث کارشناسی مطرح شده در این نشست انجام خواهد شد.

محمدرضا داورزنی با یادآوری شرایط عمومی و اقتصادی کشور که کار را برای همه حوزه‌ها سخت کرده است، گفت: خوشبختانه والیبال مسیر خود را طوری طراحی کرده است که برای همه رده‌های سنی مردان و زنان در سال آینده برنامه کامل دارد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که برنامه‌ها را برای والیبال به خوبی پیش ببریم. سال آینده مسابقات مختلفی داریم که هر رویداد اهداف و اهمیت خاص خود را دارد که می‌بایست برای حضور در آن استراتژی خاص مدنظر قرار گیرد.

داورزنی به اهمیت والیبال بانوان برای فدراسیون اشاره کرد و افزود: در سال آینده تیم‌های ملی سه رده سنی والیبال زنان در مسابقات شرکت خواهند کرد و تلاش می‌کنیم که تیم ملی زنان در بازی‌های آسیایی نیز شرکت کند، زیرا تعریف یک قله برای والیبال زنان برای پیشبرد برنامه‌ها ضروری است.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که حرکت فدراسیون افزایش تعامل بین سرمربیان و اعضای کادرفنی سه رده سنی است، گفت: اهداف این تیم‌ها در راستای همدیگر قرار دارند و مصطفی کارخانه هم به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی برای تعامل بهتر و بیشتر سه تیم تلاش خواهد کرد.

داورزنی به بحث ایجاد کمیته علمی برای تیم‌های ملی در این نشست نیز اشاره کرد و گفت: پیشنهاد بسیار خوبی است و از تجربه اساتید دانشگاهی نیز در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: دغدغه اصلی همه ارتقا جایگاه والیبال ایران است و فدراسیون نیز تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهد داد، بنابراین اگر اعضای کمیته فنی و کارشناسان موضوعی را برای رشد والیبال ضروری می‌دانند، با مسئولین فدراسیون درمیان بگذارند، زیرا تلاش داریم که از نظرات همه خانواده والیبال استفاده کنیم.

در پایان این نشست احکام اعضای کمیته فنی فدراسیون نیز از سوی داورزنی به آنان اعطا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا