آموزش و پرورش

برخی از خطوط انقلاب گذشتند/ معلمان افسران تولید علم

اصفهان-سرپرست مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در گذشته برخی از خطوط انقلاب اسلامی گذشتند که نتیجه آن در سفره مردم است.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، محسن زارعی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه تکریم و معارفه مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: باید به جای جشن گرفتن دهه فجر اهداف انقلاب بازخوانی و تبیین شود.

وی افزود: در گذشته برخی از خطوط انقلاب اسلامی گذشتند که نتیجه آن در سفره مردم است و امیدواریم به همت تربیت نسل جدید باور ما می‌توانیم در کشور نهادینه شود.

سرپرست مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: سند بنیادین آموزش و پرورش نیز به این باور تاکید دارد و باید با این سند بتوانیم نسل آینده را به نحوی تربیت کنیم که روی پای خود بایستند.

تولید علم مورد تاکید رهبر انقلاب است

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از دهه هفتاد ترویج گفتمان عمومی را نهادینه کردند همچنین تولید علم نیز در دهه هشتاد تاکید شد، در این میان مهم است بدانیم که علمی نافع است که تولید خودمان باشد و مقام معظم رهبری نیز به تولید علم داخلی تاکید داشتند و افسران این تولید علم فرهنگیان است.

زارعی اضافه کرد: وقتی در بحث واکسن همه گفتند باید FATF امضا شود تا واکسن بیاید، واکسن‌های ایرانی یکی پس از دیگری تولید شد و نشان داد تولید علم داخلی چقدر تأثیرگذار است.

وی در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر غرق شدن کشتی آموزش و پرورش ابراز داشت: کشتی آموزش و پرورش اگر آسیبی دیده است باید به دست توانا شما فرهنگیان حل شود و قرار نیست کسی از فضا بیاید و این مشکلات را حل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا