بانک

بانک مسکن برگزیده جشنواره ملی «روابط عمومی دانش بنیان» شد

ناظم نیوز : طی مراسمی در جشنواره ملی روابط عمومی، از بانک مسکن در دو حوزه «پایش هوشمند افکار عمومی در فضای مجازی» و «نظرسنجی الکترونیکی سنجش میزان رضایت مشتریان» تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مراسم اختتامیه این جشنواره مصادف با بیست و سومین سالگرد شادروان دکتر حمید نطقی بنیان‌گذار روابط عمومی ایران و روز جهانی روابط عمومی، در ۲۵ تیرماه، توسط انجمن متخصصان این حوزه و انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس، از مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن به‌ عنوان روابط عمومی برگزیده در دو حوزه «پایش هوشمند افکار عمومی درفضای مجازی» و «نظرسنجی الکترونیکی سنجش میزان رضایت مشتریان» تقدیر شد.

سندگل نظامی در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگار هیبنا گفت: بانک مسکن با هدف ارتقای کیفیت خدمات، همواره سعی کرده تا با به‌کارگیری فناوری‌های نوین و ابزارهای هوشمند، به سنجش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانک بپردازد.

وی افزود: نتایج حاصل از تحلیل این ارزیابی‌ها در ارتقای سطح خدمات و رضایت مشتریان به کار گرفته خواهد شد.

سندگل نظامی تاکید کرد: رویکرد به‌کارگیری فناوری‌های نوین درسایر بخش‌های روابط عمومی در بانک، همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

در این گردهمایی، پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه‌شناسی ارتباطات، خطاب به فعالان حوزه روابط عمومی با بیان اینکه شما باید دانش و دانایی را از انحصار خارج کنید، گفت: روابط عمومی این ویژگی را دارد که سازمان را به دنیا معرفی کند.

پروفسور ساروخانی با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید راهبر، نویدبخش و اثرگذار باشد، افزود: شما معماران ذهن آدمیان هستید.

همچنین، خسرو رفیعی رییس انجمن روابط عمومی ایران، هادی کمرئی نایب رییس این انجمن و نورا… مرادی سخنگوی سازمان حفاظت محیط‌ زیست نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

بر اساس این گزارش، در بانک مسکن فضای مجازی از طریق سامانه‌ای هوشمند به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و توسط کارشناسان تحلیل محتوا، گزارش‌های ماهانه و یا موضوعی براساس موج‌های خبری تهیه می‌شود.

همچنین، این بانک در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود وحفظ محیط‌ زیست، سیستم الکترونیکی سنجش میزان رضایت مشتریان را جایگزین پرسشنامه‌های فیزیکی و روش‌های سنتی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا