اجتماعی

باز شدن رایگان درهای ورزشگاه آزادی به روی شهروندان برای تفریح و ورزش

ناظم نیوز : وزیر ورزش و جوانان از اقدامات و خدمات دهی ورزشی شهرداری تهران تقدیر کرد، گفت: طبق برنامه ریزی با شرکت توسعه وزارت ورزش در نظر داریم ساعتی در روز درب های مجموعه ورزشی آزادی به روی شهروندان به شکل رایگان باز شود و از فضای موجود در این مجموعه ورزشی برخوردار شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مراسم غرس نهال به یاد و خاطره شهدای شهرداری و شهدای جانباز در کنار ساختمان مورد افتتاح فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲، معاونان وزارتخانه ورزش و جوانان، مدیران کل و روسای فدراسیون های ورزشی همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و هفته درختکاری برگزار شد.
‏‎🔹وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اظهار داشت: از شهردار منطقه ۲۲ تشکر می کنم که برای مجموعه ورزشی آزادی فعالیت دارند و منشا خیر و برکت بودند و انشاالله ما نیز بتوانیم از طریق جامعه ورزش در خدمت شهروندان تهرانی و ساکنان منطقه ۲۲ باشیم.
‏‎ سجادی افزود: طبق برنامه ریزی ها با شرکت توسعه وزارت ورزش در نظر داریم ساعتی در روز درب های مجموعه ورزشی آزادی به روی شهروندان به شکل رایگان باز شود و از فضای موجود در این مجموعه ورزشی برخوردار شوند.
‏‎🔹وی ادامه داد: شهروندان می توانند از مسیر پیاده رو این مجموعه، پیست دوچرخه سواری و جاده تندرستی استفاده کنند؛ مجموعه ورزشی آزادی به شکل نمونه درب های آن به روی شهروندان باز خواهد شد و در آینده درب مجموعه ورزشی شیرودی، کشوری، انقلاب و سایر مجموعه های ورزشی دولتی به روی شهروندان باز خواهد شد؛ البته این اتفاق با همکاری شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.
‏‎🔹وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری نقش مهمی در فعالیت های ورزشی دارد؟ پاسخ داد: اگر بگویم شهرداری نقش مهمی در فعالیت های ورزشی ندارد بی انصافی است، یک پای فعالیت های ورزشی شهرداری هست و همه جای دنیا به این شکل است و هرجا ورزش پیشرفت می کند با کمک شهرداری ها صورت گرفته است.
‏‎🔹سجادی به فعالیت ورزشی محلات شهرداری تهران نیز اشاره کرد، گفت: شهرداری تهران در فعالیت ورزش محلات پیشرو است و بنده از زحمات شهرداری تهران تشکر می کنم، از همه مناطق شهر تهران خبر دقیق دارم که به ورزش بومی، محلی و سنتی توجه دارند.
‏‎🔹محمدی شهردار منطقه ۲۲ نیز در این مراسم گفت: جغرافیای منطقه ۲۲ قطب گردشگری کشور به حساب می آید، اراضی چیتگر حدود یک هزار هکتار، مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس و مجموعه ورزشی آزادی یک محیط مناسب برای ورزش، تفریح، گردشگری و سلامت دارد و انشالله بستر سازی خوبی برای بهره مندی تمامی شهروندان خواهد شد.
‏‎🔹گفتنی است؛ در پایان این مراسم وزیر ورزش و جوانان از زحمات و تلاش های وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا