ورزش

بازیکن تیم ملی باید حد و اندازه خودش را بداند و دخالت نکند!

کارشناس فوتبال با بیان اینکه اختلاف در بین بازیکنان تیم ملی کاملاً مشهود شده است گفت: بازیکن تیم ملی باید حد و اندازه خودش را بداند و در مسائل فنی دخالت نکند.

ناظم نیوز: مرتضی یکه در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی گفت: فوتبال ما روزهای دشواری را پشت سر می‌گذارد. هر روز شاهد اخباری ناراحت کننده هستیم. امیدوارم مدیریت فدراسیون بتواند این وضعیت را سروسامان دهد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: سرمربی تیم ملی اجازه بازیکن سالاری را ندهد، مدیریت قوی داشته باشد تا بتواند در جام جهانی موفق باشد.

وی با انتقاد از عملکرد کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: کمیته فنی وظایفش مشخص است. آنها باید بهترین حمایت را از تیم ملی داشته باشند اما متأسفانه جز برکناری اسکوچیچ کار خاصی از کمیته فنی ندیدیم.

مرتضی یکه در مورد اختلاف بین بازیکنان تیم ملی هم گفت: متأسفانه این اتفاق چند سالی است که در فوتبال ما به وجود آمده است. بازیکن باید حد و اندازه‌های خودش را بداند. پیراهن تیم ملی قداست دارد و باید کسانی آن را بر تن کنند که تمام وجودشان برای موفقیت تیم ملی می تپد.

بازیکن سابق فوتبال ایران خاطرنشان کرد: الان زمان اختلاف نیست. فرصت به راحتی از دست می‌رود و هر روز که می‌گذرد ما به جام جهانی نزدیکتر می‌شویم. بنابراین بازیکنان باید تنها تمرکزشان بر روی تمرینات و شروع جام جهانی باشد و سرمربی جدید هم نباید اجازه دهد بازیکن در مورد مسائلی که به او ربطی ندارد اظهار نظر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا