استانها

بارش برف پائیزی در محور هراز

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از بارش برف پائیزی در محور هراز خبر داد و گفت: عوامل راهداری به طور کامل در محورهای مواصلاتی استان در آماده باش قرار دارند.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز، از وقوع بارش برف در محور هراز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه‌های بارشی و لغزنده بودن محورها عوامل راهداری به طور کامل در آماده باش هستند.

مصدقی با بیان اینکه از پنجشنبه ظهر سامانه‌های بارشی در استان فعال شده بودند گفت: طی فعالیت این سامانه‌ها بارش برف از امروز پیش بینی شده بود که در ارتفاعات دیزین و جاده هراز رخ داد و از یک بامداد شاهد بارش برف در هراز، محدوده آهک دره تا گردنه امام زاده هاشم و محور شمشک به دیزین بودیم و بارندگی در آزادراه تهران -قم، آزادراه تهران -ساوه، آزادراه تهران -کرج، آزادراه تهران -شمال، محور تهران -شهریار، محور ملارد -شهریار، محور تهران -پاکدشت، محور تهران -شمیرانات و محور دماوند -فیروزکوه به شکل باران خفیف گزارش شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر بارش خفیف ادامه دارد و جاده‌های استان لغزنده است و گشت راهداری در حال آماده باش کامل بوده و عملیات مختصر برف روبی در محور هراز صورت گرفته است.

مصدقی با اشاره به اینکه هم اکنون در محور هراز محدوده امام زاده هاشم شاهد مه گرفتگی هستیم گفت: از همه رانندگان می‌خواهیم احتیاط لازم را داشته باشند همچنین هم اکنون شاهد بارش خفیف باران در محور جاجرود، آزاد راه تهران شمال، محور فشم و اتوبان ساوه هستیم.

وی عنوان داشت: از لحاظ وضعیتی ترافیکی نیز در محور تهران به شهریار شاهد ترافیک پرحجم و در محور امام رضا (فرون آباد) دارای ترافیک سنگین هستیم و تردد در بقیه محورها روان گزارش می‌شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از فعالیت و گشت زنی ۲۵ دستگاه خودرو سبک گشت راهداری نیز خبر داد و عنوان داشت: در سطح استان نیز آب گرفتگی‌های مختصر داشتیم که مقطعی و جزئی بود که رفع شد و هم اکنون شاهد تردد روان در سطح جاده‌های استان هستیم و گره ترافیکی خاصی نداریم و از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و برای عبور از نقاط کوهستانی تجهیزات زمستانی و لوازم گرمایشی داشته باشند تا سفری ایمن را تجربه کنند و در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۴۱ مرکز اطلاعات جاده‌ای که همکاران به طور شبانه روز در آن مستقر هستند تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا