سایر ورزشهاورزش

اولین دوره مربیگری کراسفیت در ایران/ آزاد: ۱۵۰ دوره برگزار کردیم

رئیس انجمن کراسفیت از برگزاری اولین دوره مربیگری این رشته در ایران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ دوره آموزشی در بخش های مختلف را برگزار کرده ایم.

به گزارش ناظم نیوز، سهراب آزاد رییس انجمن کراسفیت کشور با بیان اینکه تربیت نیروهای متخصص ورزش کراسفیت و راه اندازی باشگاه های کراسفیت در سراسر کشور از اهداف اولیه این انجمن است افزود: اولین دوره مربیگری ورزش کراسفیت از تاریخ ۲۶ دی تا اول بهمن به صورت سراسری در تهران و با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار می شود.

وی افزود: این دوره با هدف رسمیت بخشیدن به کار مربیگری در این رشته جذاب و پرمخاطب، ارتقای سطح علمی وفنی مخاطبین و ورزشکاران و یادگیری اصول و فنون مربیگری با مشارکت اکثر هیات های همگانی استانها و تعداد بیش از ۱۵۰ نفر شرکت کننده در بخش آقایان و بانوان طی ۶ روز در دو بخش تئوری و عملی با حضور مدرسین برتر انجمن کراسفیت در حال برگزاری است.

سهراب آزاد یادآور شد: انجمن کراسفیت از سال ۹۷ برنامه ریزی های لازم را جهت برگزاری دوره مربیگری کراسفیت انجام داده و تاکنون بیش از ۱۵۰ دوره آموزشی داوری، سمینار و کارگاه کراسفیت در سراسر کشور برگزار شده که سمینارکراسفیت، کارگاه کراسفیت و گذراندن دروس تئوری به عنوان پیش نیاز مربیگری کراسفیت در فرآیند آموزشی انجمن تعریف شده است.

آزاد افزود: افرادی که در خاتمه دوره مربیگری کراسفیت موفق به کسب نمره قبولی شوند پس از طی مراحل لازم گواهینامه مربیگری درجه ۳ کراسفیت، از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی در پروفایل شان برایشان صادر خواهد شد.

او همچنین بیان کرد: تنها مرجع رسمی و قانونی برگزاری دوره های مربیگری کراسفیت با ارایه مدرک معتبر و رسمی فدراسیون ورزشهای همگانی است.

وی در خاتمه بیان داشت: امیدوارم با توجه به ظرفیت بالای هیات های همگانی استانها و تلاش کمیته های متناظر کراسفیت هر چه سریعتر شاهد برگزاری دوره های مربیگری کراسفیت در سطح استانهاباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا