تجارت

اولویت های آموزشی دانشگاه پیام نور اعلام شد/بازنگری منابع درسی

سرپرست دانشگاه پیام نور ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای، بازنگری منابع درسی، توزیع عادلانه و متناسب رشته‌های آموزشی را از موضوعات مهمی دانست که باید در اولویت برنامه‌های این معاونت قرار گیرد.

به گزارش ناظم نیوز، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور، طی حکمی؛ علیرضا دل افکار را به عنوان معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور منصوب کرد.

تقی زاده در مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی که امروز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: هرگونه تغییر و تحولات در دانشگاه، صرفاً به منظور پویایی بیشتر و بهره مندی از اشخاص در حوزه‌های مؤثرتر است و قطعاً دانشگاه از ظرفیت‌های ویژه دکتر محسنی در بخش‌های دیگر دانشگاه بهره مند خواهد شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور افزود: مجموعه دانشگاه پیام نور یک خانواده بزرگ است که در کنار یکدیگر یک هدف را دنبال می‌کنند و تغییر سمت‌ها و مسئولیت‌ها نباید موجب کاهش انگیزه در بین اعضای این خانواده شود بلکه باید امکان بهره مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه دانشگاه را در تمامی بخش‌ها فراهم آورد.

وی ضمن قدردانی از اهتمام ویژه دکتر محسنی در مسئولیت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و همچنین تشکر از دکتر دل افکار برای پذیرش این مسئولیت اظهار داشت: ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای، بازنگری منابع درسی، توزیع عادلانه و متناسب رشته‌های آموزشی را از موضوعات مهمی دانست که باید در اولویت برنامه‌های این معاونت قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: دانشگاه پیام نور بتواند منشأ خدمات ارزنده آموزشی در کشور بوده و با انرژی و ظرفیت مضاعف در مسیر رشد و تعالی بیشتر حرکت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا