بیمه

امکان خرید آنلاین بیمه تلفن همراه از اپلیکیشن بنو

ناظم نیوز : معاون بیمه‌های مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارت‌نو، از ارایه آنلاین بیمه‌نامه موبایل از سوی شرکت متبوع خود خبرداد و اظهارداشت: آسیب‌های ناشی از آتش سوزی، شکستگی براثر ضربه، نفوذ مایعات، نوسان برق و سرقت با شکست حرز که در گارانتی قابل ارایه نیست در این بیمه‌نامه پوشش داده می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ “سام نصراللهی”، گفت: باتوجه به رشد تکنولوژی و انجام شدن کارها به صورت مدرنیزه، گوشی‌های موبایل به یکی ازکالاهای با ارزش و مهم در زندگی افراد تبدیل شده‌اند، از سوی دیگر بهای این تلفن‌های همراه افزایش یافته و اگر آسیبی به آنها وارد شود مردم متضرر می‌شوند.

وی، افزود: شرکت‌های بیمه برای جبران خسارتهای وارده به گوشی‌های تلفن همراه، بیمه‌نامه‌ تجهیزات الکترونیک را طراحی کرده‌اند و بیمه تجارت‌نو بعنوان شرکتی پیشگام در حوزه کارهای نوآورانه و جدید ، بیمه‌نامه‌ای را جهت فروش آنلاین گوشی همراه طراحی کرده است.

معاون بیمه‌های مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارت‌نو، هدف شرکت متبوع خود از ورود به حوزه دیجیتال را حذف فروش سنتی و مراجعه حضوری مردم به شعب، نمایندگی‌ها و دفاتر بیمه‌ای، عنوان کرد و گفت: انجام کارها به صورت دیجیتال با تکنولوژی‌های روز، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها باعث کوتاه‌تر شدن فرآیند خرید بیمه‌نامه وافزایش رغبت مردم به خرید بیمه‌نامه خواهد شد.

نصراللهی، بیان کرد: به همین دلیل شرکت بیمه تجارت‌نو اپلیکیشن “بنو” را طراحی کرد تا مشتریان با مراجعه به این اپلیکیشن بتوانند بیمه‌نامه مناسب را برای تلفن همراه خود تهیه کنند که پوشش‌های آن مازاد برضمانت‌نامه و گارانتی تلفن همراه خواهد بود.

وی، در خصوص خطرات تحت پوشش بیمه‌نامه موبایل، گفت: آسیب‌های ناشی از آتش سوزی، شکستگی براثر ضربه، نفوذ مایعات، نوسان برق و سرقت با شکست حرز که در گارانتی قابل ارایه نیست در این بیمه‌نامه پوشش داده می‌شود.

نصراللهی توضیح داد: درمرحله اول با توجه به نوع اپلیکیشن، بازدید اولیه در هشت مرحله توسط خود اپلیکیشن انجام می‌شود و با توجه به تست‌های صورت گرفته صحت و سلامت گوشی برای بیمه‌گر شناسایی می‌شود.

وی، با بیان اینکه قسمت اپلیکیشن اعلام خسارت به صورت آنلاین هنوز راه اندازی نشده است، گفت: بیمه‌گذاران با مراجعه به شعب و تکمیل فرم خسارت می توانند نسبت به پیگیری پرونده خسارت خود اقدام کند.

معاون بیمه‌های مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارت‌نو، عنوان کرد: بیشتر آسیب های وارد شده به گوشی‌های تلفن همراه مربوط به صفحه تاچ، ال‌سی‌دی و دوربین تلفن همراه و برد اصلی گوشی می‌باشد، که عموما قابلیت تعمیر به دلیل آسیب وارده را ندارد، به همین دلیل با توجه به اقداماتی که از سوی بیمه تجارت‌نو انجام شده، بیمه گذاران می‌توانند ضمن اعلام خسارت اولیه به یکی از شعب بیمه تجارت‌نو ، به واحد تعمیر نمایندگی رسمی برند گوشی خود مراجعه و بخش های آسیب دیده را تعمیر نمایند

نصراللهی افزود: پس از اعلام بخش‌های خسارت دیده به شرکت بیمه‌گر، ارزیابی و کارشناسی‌های لازم توسط کارشناسان ارزیاب خسارت انجام خواهد شد و طبق شرایط بیمه‌نامه و با توجه به فرانشیز و شرایط خصوصی و کسورات مربوطه خسارت پرداخت خواهد شد.

وی، یکی از مزیت‌های بیمه موبایل شرکت بیمه تجارت‌نو را استفاده از اپلیکیشن بنو برشمرد چراکه به واسطه آن بازدید اولیه از تلفن همراه در اپلیکیشن انجام شده و از مراجعه حضوری مشتریان در شرایط شیوع کرونا کاسته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا