تجارت

«امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی» چاپ شد/راهنمای کسب و کار اینترنتی

کتاب «امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی» نوشته استتن للو با ترجمه محیا احمدی‌پور توسط انتشارات شمعدونی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی انتشارات شمعدونی، کتاب روانشناسی «امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی» نوشته استتن للو با ترجمه محیا احمدی‌پور با موضوع راهکارهای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین، به‌تازگی توسط انتشارات شمعدونی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

استتن للو نویسنده این‌کتاب، یک‌ یوتیوبر فرانسوی و یکی از سرشناس‌ترین و مشهورترین چهره‌های مشاوره و بازاریابی در فرانسه است. او نتیجه تجربیات و آموزه‌های خود را در این‌کتاب منتشر کرده است. چون آموزه‌هایش پیش از این در یوتیوب بسیار پرطرفدار شد و تصمیم گرفت این تجربیات را در قالب یک کتاب گردآوری کند. للو چنانکه خود توضیح می‌دهد، درس و تحصیلات را نیمه‌کاره رها کرد، لب‌تابش را کوله‌پشتی‌اش قرار داد و راهی ویتنام شد. آن‌جا اتاقی در هوشی‌مین ویتنام اجاره کرد و امپراتوری‌اش را همان‌جا بنا کرد.

استتن للو خطاب به مخاطبانش می‌گوید: در این کتاب به شما می‌آموزم که چگونه کسب‌وکار آنلاین خودتان را راه بیندازید، حتی اگر هیچ‌ایده‌، سرمایه کافی‌ و مهارت تکنیکی لازم را ندارید. در این کتاب می‌آموزید که چگونه ایده‌های بی‌شمار خود را مدیریت کنید و بدون سرمایه زیاد، کسب‌وکارتان را راه بیندازید و بی‌آن‌که کدنویسی بلد باشید، بتوانید امپراتوری خود را روی وب ارتقا بدهید.

او در ادامه معرفی کتابش گفته: برایتان شرح خواهم داد که چگونه از دانش‌آموزی گمنام به مربی‌ای حرفه‌ای در جذب دیگران و سپس به معروف‌ترین مربی بازاریابی فرانسه تبدیل شدم. در ادامه، تکنیک‌های بازاریابی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهم تا بتوانید وب‌سایتی را که به ‌زحمت به فعالیتش ادامه می‌دهد، تبدیل به موتوری قدرتمند کنید که پنج نفر به ‌صورت تمام وقت برای آن کار می‌کنند. و البته از داستان زندگی من هم فراتر می‌رویم؛ خواهید دید که چگونه همین شیوه‌ها در واقعیت نیز برای ده‌ها نفر از کارآفرینان وب تأثیرگذار بوده است (از تأسیس برند تجاری لوکس در استرالیا گرفته تا داستان مخفی اینستاگرام، دوره‌های آنلاین آموزش شنا یا به اوج رسیدن با کمک ویدیوهای یوتیوب). متوجه می‌شوید که چگونه کارآفرینان فرصت‌ها را شناسایی می‌کنند و محصولات خود را در اینترنت به فروش می‌رسانند. مهم‌تر از همه، با شیوه اجرای این تکنیک آشنا می‌شوید؛ یعنی پیدا کردن ایده‌ای (مناسب خودتان)، راه‌اندازی اولین محصول و کسب اولین درآمد… و هر آنچه برای شروع کسب‌وکارتان در اینترنت و داشتن وقت آزاد بیشتر نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌گیرد.

مصطفی قاجار مدیر مسئول انتشارات شمعدونی درباره این‌کتاب می‌گوید: در گذشته‌ای نه چندان دور برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار تازه، می‌بایست اول دفتر کاری پیدا کرد، سپس چندصندلی و میز، یک خط تلفن، دستگاه فکس(نمابر)، چاپگر و رایانه فراهم کرد. اما با گسترش همگانی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی دیگربه اینها نیازی نیست. می‌توان یک محصول را تبلیغ کرد و فروخت، اما حتی انباری برای ذخیره کردن کالا نداشت. شبکه‌های آنلاین توزیع و فروش اینترنتی این کار را انجام می‌دهند و فروشنده(سلر) می‌تواند واسطه‌ای برای تبلیغ و معرفی کالا باشد.

این‌ناشر در ادامه مقدمه خود بر کتاب پیش‌رو نوشته است:

«اکنون چند سوال اساسی مطرح می‌شود. چگونه یک کسب‌وکار برای خودمان راه بیندازیم؟ چگونه می‌توان بدون نیاز به دفتر در خانه و از راه دور کار کرد؟ چگونه‌ می‌توان فقط یک لب‌تاپ در کوله‌پشتی گذاشت به پارک یا کافی‌شاپ رفت وبدون نیاز به مدیربالای‌سر و به جای کار کردن برای دیگران برای خودمان کار کنیم؟ و مهم‌تر از همه، چه کسب‌وکاری راه بیندازیم؟ چه چیزی بفروشیم؟ چه خدماتی ارایه بدهیم؟ چه کسب‌وکاری این روزها پر رونق است؟ و چه محصولاتی این روزها خریدار دارد؟ پاسخ به این پرسش‌ها را می‌توان در کتاب«امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی» پیدا کرد.

در آشفته‌بازاری که یک عده با پوشیدن کت و شلوار و کراوات، اجاره کردن پورشه و ویلای کنار ساحل خود را ثروتمند جا می‌زنند و سعی می‌کنند به شما بسته (پکیج تکنیک‌های درآمدزایی) بفروشند، باید بسیار مواظب باشید که گول نخورید و پولتان را دور نریزید. چون شما فقط ظاهر این افراد را می‌بینید و خبر ندارید همه این تجملات و زرق‌وبرق این افراد برای ثروتمند کردن شما نیست، بلکه آنها می‌خواهند پکیج خود را بفروشند. بنابراین بسیار مهم است که اگر کتاب یا بسته نرم‌افزاری می‌خرید، بدانید که این ادعا از زبان چه کسی بیان می‌شود و خود آن فرد چه سابقه‌ای دارد.»

این‌کتاب با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۵۵ هزار تومان منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا