آموزش و پرورش

افزایش سه برابری مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: با افزایش تعهدات خیرین خوشبختانه سهم تخصیصی دولت هم بیش از سه برابر شده است.

به گزارش ناظم نیوز، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سفر یک‌روزه به استان فارس از فضاهای آموزشی شهرستان‌های استهبان، نی‌ریز و بختگان بازدید کرد و در جریان روند احداث فضاهای آموزشی این مناطق قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که اقدامات بسیاری برای تقویت تعاملات میان مجموعه نوسازی و خیرین مدرسه‌ساز انجام شده است، از افزایش سه برابری مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی خبر داد و گفت: با افزایش تعهدات خیرین خوشبختانه سهم تخصیصی دولت هم بیش از سه برابر شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال احداث و چند مدرسه قدیمی و فرسوده در شهرستان نی‌ریز اظهار کرد: در خصوص مدارس نیازمند مقاوم‌سازی و یا تخریب و بازسازی نیز اعتباراتی به این شهرستان تخصیص داده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت سازمان نوسازی مدارس قرار دارد، افزود: این بازدیدها منجر به شناسایی بهتر مشکلات و اتخاذ تصمیمات سنجیده‌تر می‌شود و روند اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام سرعت بیشتری خواهند گرفت، که امیدواریم بخشی در مهرماه و تعدادی را نیز تا دهه فجر امسال تحویل دهیم.

رخشانی مهر با اشاره به آغاز طرح ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در سراسر کشور، اظهار کرد: نوسازی مدارس استان فارس به دلیل وجود تعداد بالای مدارس سنگی و کانکسی در این استان پهناور مسئولیت سنگینی در اجرای این طرح دارد که امیدوارم سایر دستگاه‌های استانی در این زمینه همکاری مطلوبی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا