بانک

اعلام آمادگی مدیرعامل بانک تجارت برای تولید محصولات مشترک با بانک رسالت

ناظم نیوز :مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری با بانک قرضالحسنه رسالت بر گسترش همکاریهای طولانی مدت با این بانک، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و بانک قرض‌الحسنه رسالت با موضوع هم‌افزایی، تقویت و توسعه همکاری‌های دوطرف در مراسمی به امضای هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت و محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت رسید.

مدیرعامل بانک تجارت در این مراسم با تاکید بر گسترش همکاری‌های طولانی مدت دو بانک گفت: بانک قرض‌الحسنه رسالت در سیستم بانکی با اهداف مشخص و در شرایط قابل قبولی در حال فعالیت است و بر همین اساس بانک تجارت مصمم است با استفاده از ظرفیت‌های مشترک، همکاری با این را در آینده گسترش دهد.

اخلاقی با تاکید بر اینکه در این همکاری باید منافع دو طرف تامین شود، اعتماد را زیرساخت اصلی توسعه و تداوم همکاری‌های مختلف در عرصه اقتصادی و تجاری دانست و اظهارداشت: این تفاهم‌نامه در فضایی همراه با حسن نیت به امضا رسیده و بانک تجارت برای تداوم این همکاری تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت هم در این دیدار با تمجید از عملکرد بانک تجارت به‌عنوان بانکی حرفه‌ای و باکیفیت گفت: بانک تجارت برای همکاری‌های دراز مدت با بانک قرض‌الحسنه رسالت بنا به بسیاری دلایل، قابل اتکا است؛ از گذشته تا همین حالا هم این دو بانک مکمل یکدیگر در عرضه خدمات بانکی بوده‌اند و تفاهم‌نامه امضا شده سبب هم‌افزایی بیشتر در همکاری‌های آتی خواهد شد.

وی افزود: این تعامل منجر به ارائه خدماتی مشترک می‌شود که مورد توجه مردم و نظام بانکی قرار خواهد گرفت. شکی بر این نیست که بر اساس این تفاهم‌نامه، می‌توان با مدل‌های مالی مناسب، همگام با اهداف دولت و برای رفاه مردم گام‌های موثرتری برداشت.

بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد پرداخت وام ازدواج به مشتریان بانک تجارت از سوی بانک قرض‌الحسنه رسالت و ارائه خدمات بانکی به مشتریان این بانک مانند صدور ضمانت‌نامه، گشایش اعتبارات اسنادی و خدمات اعتباری توسط بانک تجارت انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا