ورزشورزش های رزمی

اعتراض برخی نامزدها به تایید نشدن مدارک مدیریتی

تعدادی از کاندیداهای ریاست فدراسیون تکواندو با حضور در وزارت ورزش نسبت به تایید نشدن مدارک خود از سوی کمیسیون تطبیق اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ناظم، ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو شنبه ۲۴ مهرماه به پایان رسید و در نهایت ۱۲ نفر با حضور در دبیرخانه مجمع مدارک خود را تحویل داده و ثبت نام کردند. دو روز پس از پایان مهلت ثبت نام سه نفر از نامزدها انصراف دادند و پس از آن چهارشنبه ۲۸ مهرماه کمیسیون تطبیق وزارت ورزش مدارک مدیریتی ۵ نفر را تایید و اسامی آنها از سوی فدراسیون اعلام شد.

در این میان تایید نشدن مدارک مدیریتی برخی از نامزدها از جمله پیوند گلزار دبیر پیشین فدراسیون تکواندو، جمشید سهرابی با سابقه بیش از ۱۰ سال ریاست هیأت تکواندو تهران که سه دوره هم سابقه نامزدی در انتخابات فدراسیون را داشته و برخی دیگر از نامزدها با همین دست سوابق شائبه‌هایی را ایجاد کرد.

در همین رابطه برخی از همین نامزدها با حضور در وزارت ورزش اعتراض خود را تایید نشدن مدارک خود به صورت مکتوب ارائه داده و از وزیر ورزش خواستار رسیدگی و رعایت عدالت در برخورد با نامزدهای انتخابات شدند.

شهرام اربابی یکی از همین نامزدهای معترض بود که در این خصوص به خبرنگار ناظم گفت: اینکه همه باید تابع قانون باشیم شکی نیست، ولی با بررسی اجمالی اساسنامه مصوبه هیأت وزیران متوجه خواهید شد این اساسنامه با شرایط اختصاصی فدراسیون مغایرت دارد. من در نامه مکتوب خود به آقای سجادی وزیر ورزش در این خصوص توضیح کامل دادم و امیدوارم به صورت دقیق بررس و رسیدگی شود.

اینکه طی روزهای آینده مدارک مدیریتی برخی دیگر از نامزدها در جلسه تجدید نظر کمیسیون تطبیق مورد بررسی قرار گرفته و تایید شود زیاد است. هر چند تایید صلاحیت اصلی باقی مانده و تا روز برگزاری مجمع اتفاقات دیگری نیز در راه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا