استانها

اصفهان بارانی می‌شود/ افزایش تا ۴ درجه‌ای دما

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از وقوع بارندگی در نیمه شمالی، غربی و مرکز استان طی امروز و فردا شنبه خبر داد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ناظم نیوز با اشاره به گذر موج ناپایدار و فعالیت سامانه بارشی در استان اصفهان، اظهار داشت: بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در مناطق غرب، شمال غرب و مرکز استان اصفهان و همچنین ریزش خفیف برف در ارتفاعات استان تا روز یکشنبه نهم آبان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در سطح استان بارندگی نشد، افزود: بارش‌های پراکنده و خفیف از ساعات بعد از ظهر و شامگاه امروز آغاز می‌شود. کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان با بیان اینکه دمای هوا بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد،

ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به هشت درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد و هوای صبح فردا در این کلانشهر غبارآلود است.

وی اصافه کرد: چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا