آموزش و پرورش

استمرار بازدیدهای میدانی از آموزش حضوری در مدارس

سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از استمرار بازدیدهای میدانی از مدارس و از فرآیند آموزش حضوری تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید مجتبی هاشمی، در حاشیه میز خدمت سفر رئیس جمهور به استان البرز در حوزه آموزش و پرورش گفت: هم‌زمان با آغاز فرآیند آموزش‌های حضوری که از ۱۴ فروردین و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، صورت گرفته است، طرح نظارت و ارزیابی از روند آموزش‌های حضوری نیز در همه استان‌ها با حضور میدانی در مدارس آغاز شد.

وی با اشاره به ارزیابی و نظارت از ۴ هزار مدرسه در نخستین روز آموزش‌های حضوری در قالب ۳۲ شاخص تعریف شده، تصریح کرد: در حال حاضر، میزان بازدیدهای انجام شده از آموزش‌های حضوری مدارس، به بیش از ۲۰ هزار واحد آموزشی رسیده است.

هاشمی ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، میزان حضور دانش آموزان در مدارس ۸۵ درصد و کادر آموزشی ۹۹ درصد است.

وی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دانش آموزان در مدارس کشور حدود ۹۷ درصد و در بین کارکنان آموزشی و اداری نیز ۹۸ درصد است، خاطرنشان کرد: اطلاعات حاصل از تحلیل نتایج، پس از استخراج، جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف، شناسایی مسائل و مشکلات احتمالی برای ایجاد راهبردهای جدید در اختیار مراجع ذی ربط قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ادامه داد: همچنان تلاش برای آموزش حضوری ۱۰۰ درصدی دانش آموزان در مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی آنان ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا