فوتبال ایرانورزش

استقلال در فاز دفاعی خوب است و در فاز تهاجمی باید بهتر از این شود

پیشکسوت آبی پوشان گفت: عملکرد تیم استقلال در فاز دفاعی خیلی خوب بوده و این را آمار این تیم هم نشان می دهد. اما آنها در فاز تهاجمی باید بهتر شوند.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران با اندوخته ۹ امتیاز از ۳ بازی نخست خود آماده دیدار با فجر سپاسی در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر می‌شود که در صورت پیروزی در این بازی، می‌تواند با آرامش بیشتری به تعطیلات پس از هفته چهارم برود.

عباس سرخاب مهاجم پیشین آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: با اینکه شرایط فنی تیم هنوز آرمانی نیست، اما خوشبختانه در بعد نتیجه‌گیری بسیار خوب کار شده و این مایه امیدواری است. برای بهبود کیفیت فنی تیم طبیعی است که باید زمانی صرف شود و مهم این است قبل از آنکه تیم به لحاظ فنی به شرایط مطلوب برسد، امتیازات کافی کسب شود. البته تیم هفته به هفته بهتر شد و کیفیت آن هفته سوم نسبت به هفته اول به مراتب بهتر بود.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: فجر سپاسی با اینکه به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده، اما به دلیل سابقه طولانی در فوتبال و ریشه دار بودنش با لیگ برتر و شرایط این مسابقات بیگانه نیست و از همان روز اول فوتبالی خوب و در خور شان لیگ برتر ارائه داد. با اینکه دو بازی نخست شان را باختند، اما تیمی خوش ساختار هستند که در زمین خود می‌توانند برای استقلال دردسر ایجاد کنند. استقلالی‌ها نباید جایگاه جدولی این تیم را در نظر داشته باشند و خودشان را از پیش برنده بدانند.

سرخاب بیان داشت: استقلالی‌ها در فاز دفاع به تکامل خوبی رسیده‌اند. آنها نه تنها در این ۳ بازی هیچ گلی دریافت نکرده‌اند، بلکه به ندرت به حریفان خود موقعیت گل داده‌اند که این ناشی از ساختار دفاعی خوب این تیم است. اما آنها در فاز تهاجمی باید به مراتب بهتر از این باشند.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: البته به نظر می‌رسد با اضافه شدن مهاجم جدید و فرانسوی آبی پوشان به ترکیب این تیم، شرایط تفاوت خواهد کرد و آنها در فاز تهاجمی هم رشد خوبی خواهند داشت.

وی در خصوص مدعی بودن استقلال برای قهرمانی در این فصل اظهار داشت: تازه هفته سوم را پشت سر گذاشته‌ایم و بدیهی است که از الان برای قهرمانی صحبت کردن خیلی زود است. اما قطعاً می‌توان گفت استقلال به همراه سپاهان از مدعیان مهم این فصل هستند. پرسپولیس هم به نظر می‌رسد شرایطش بهتر شود و در جمع مدعیان قرار گیرد. ضمن اینکه به نظر من گل گهر هم از تیم‌های خوب این فصل است که می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا