اجتماعی

استقبال کم‌سابقه شهروندان از مراکز تفرجگاهی منطقه ۲۲ در سیزده به در

ناظم نیوز : طبق آمارها بیش از یک میلیون نفر در ایام نوروز از مراکز تفریحی منطقه ۲۲ بازدید کردند که این بازدیدها در ۱۳ فروردین ماه همزمان با روز طبیعت به اوج خود رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در ۴۸ ساعت گذشته مدیریت شهری و سایر نهادهای امدادی و انتظامی برای برپایی نظم و امنیت روز طبیعت در مراکز تفرجگاهی منطقه ۲۲ حضور داشتند، براساس آمارهای میدانی در سیزده به در نخستین سال از قرن جدید صدها هزار نفر در مکان های تفریحی منطقه ۲۲ شامل دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان های جنگلی چیتگر، لتمان کن، خرگوش دره، آبشار البرز، وردآورد و جوانمردان به عنوان مراکز فرامنطقه ای حضور داشتند.

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در این باره گفت: جمعیت قابل توجهی از شهروندان تهرانی آخرین روز از ایام نوروز را در بوستان های این منطقه گذراندند که با برنامه ریزی و تلاش مدیریت شهری روز خاطره انگیزی برای شهروندان فراهم شد.

وی افزود: یکی از تفاوت های روز طبیعت امسال با سال های گذشته در ارائه خدمات مدیریت شهری به شهروندان، فراهم کردن جای پارک خودرو در اطراف تفرجگاه ها بود که خوشبختانه با یک برنامه ریزی این امر محقق شد.

شهردار منطقه ۲۲ از همکاری مناسب سایر نهادهای انتظامی و امدادی در این روز ابراز رضایت کرد و گفت: جای تقدیر و تشکر دارد که نیروهای آتش نشان، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی، یگان ویژه، پلیس راهور و … در این روز در تفرجگاه های فرامنطقه ای حضور داشتند تا نظم و امنیت حاکم باشد و در صورت وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن خدمات رسانی به شهروندان را انجام دهند.

گفتنی است، وحید رضا محمدی شهردار این منطقه به همراه مدیران اجرایی از صبح روز ۱۳ فروردین به شکل میدانی از بوستان های سطح منطقه بازدید داشتند و در برخی از این بازدیدها با شهروندان در خصوص ارائه خدمات مدیریت شهری به گفتگو پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا