تجارت

از زيرخاكي تا دردسرهاي شيرين

سریال‌ها در ایام تعطیلات نوروز، یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌های مردم کشورمان محسوب می‌شوند. تا جایی که کارگردانان و تهیه‌کنندگان تلاش می‌کنند نوبت پخش سریال نوروزی به دست آوردند.

به گزارش ناظم نیوز، از چندین ماه قبل گروه‌های فیلمبرداری متعددی شروع به تولید سریال های نوروز 1401 کردند. باید منتظر بمانیم كدام سريال نوروزي بيشترين طرفدار را پيدا مي‌كند. برخی از این سریال‌ها با ژانر طنز و کمدی جلوی دوربن رفته‌اند و برخی دیگر موضوعات اجتماعی با درون مایه‌ای شاد و مفرح را انتخاب کرده‌اند و امسال كه در سينما فيلم كمدي چنداني در ايام نوروز نخواهيم داشت، شايد سريال‌هاي طنز بتوانند مخاطب بيشتري جذب كنند. البته در سال‌هاي اخير متاسفانه كيفيت سريال‌هاي نوروزي هم مانند ديگر توليدات تلويزيون پايين آمده ولي شايد امسال استفاده از برخي چهره‌هاي محبوب مانند پژمان جمشيدي و پوريا پورسرخ در سريال‌هاي نوروزي بتواند مخاطب بيشتري را پاي جعبه جادويي بنشاند.

شبكه يك، زيرخاكي 3
جلیل سامان بار ديگر دست به كار شده و سومين فصل زيرخاكي را براي نوروز كارگرداني مي‌كند. پژمان جمشيدي و ژاله صامتي كه در 2 فصل قبلي مخاطب زيادي را جذب كرده بودند، اين بار گیتی قاسمی، هومن برق نورد، نادر فلاح، پیام احمدی نیا و رایان سرلک را در كنار حود مي‌بينند. فصل سوم سریال جذاب و تماشایی زیرخاکی، برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز 1401 در نظر گرفته شده است. این سریال از اوایل آذرماه تولید خود را آغاز کرد و در حال فیلمبرداری در شهرک دفاع مقدس است. سریال زیرخاکی به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا پخش خود را در ماه رمضان 1399 آغاز کرد. استقبال بی‌نظیر مردم از این سریال باعث شد تا زیرخاکی 2 در سال 1400 هم مهمان خانه‌های ما باشد. روند داستان سریال زیرخاکی جذابیت زیادی داشت و همین امر توانست آن را به ساخت فصل سوم بکشاند. حال باید منتظر پخش آن در نوروز 1401 باشیم. البته جلیل سامان کارگردان سریال پیشتر عنوان کرده بود، کیفیت سریال را فدای پخش آن در نوروز نمی‌کنیم. اگر سریال زیرخاکی ساخت و مراحل فنی خود را تمام نکند، آن را به بعد از نوروز موکول خواهیم کرد. با وجود اینکه تاکنون شبکه یک سیما سریال دیگری را در لیست سریال‌های نوروزی سال ۱۴۰۱ قرار نداده است، می‌توان پخش زیرخاکی 3 را از این شبکه برای نوروز 1401 قطعی دانست.

شبكه دو، خداداد
علي غفاري كارگردان جوان تلويزيون اين بار در سريالي نوروزي با نام خداداد خود را مجك زده است. در این مجموعه رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری، افشین نخعی، زهره حمیدی، شیرین بینا، سارا باقری، مهرزاد جعفری، جواد زیتونی، فریبا سادات مرتضوی، سیامک اشعریون و سیاوش طهمورث ایفای نقش می‌کنند. این سریال با ژانر کمدی به کارگردانی علی غفاری براي شبكه 2 ساخته مي‌شود. علی غفاری کارگردان سریال پرطرفدار بچه مهندس با تهیه‌کنندگی سعید سعدی ساخت یکی از سریال‌های نوروز 1401 را برعهده دارد. سریال تلویزیونی خداداد با موضوعی کمدی به نگارش درآمده است. این سریال مشکلات مردم از قشرهای مختلف را با نگاهی طنز مورد بررسی قرار می‌دهد. در خلاصه داستان این سریال آمده: میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد. اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع حساب کرده!

شبكه سه، برف بی‌صدا می‌بارد
شبکه سوم سیما یکی از شبکه‌های اصلی تلویزیونی است که سریال‌های نوروزی آن معمولا طرفداران زیادی دارد. اما جالب است بدانید که تاکنون هیچ سریالی به عنوان سریال نوروزی ۱۴۰۱ شبکه سه معرفی نشده و صرفا گمانه‌زني‌ها نشان مي‌دهد سریال برف بی‌صدا می‌بارد، به كارگرداني پوريا آذربايجاني از شانس بيشتري براي پخش در نوروز برخوردار است. این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در فصل اول دارای 100 قسمت است. با توجه به اینکه پخش سریال برف بی‌صدا می‌بارد از سوم دی ماه 1400 آغاز شد، می‌توان آن را از سریال‌های نوروز 1401 دانست. فرهاد آئيش، ماتئده طهماسبي، الیکا عبدالرزاقی، مریم شیرزادی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی و پوریا پورسرخ از بازيگران اين سريال هستند. فصل اول سریال برف بی‌صدا می‌بارد با ژانری اجتماعی خانوادگی، روزهای جنگ و بمباران را در دهه 60 کشورمان به تصویر کشیده است. داستان این سریال، زندگی حاج عطا و خانواده‌اش را روایت می‌کند. پس از مرگ ناگهانی حاج عطا و همسرش، فرزندان این خانواده بر سر تقسیم اموال و نگهداری از خواهر و برادر کوچک‌تر خود به مشکل برخورده‌اند. در این بین دشمن قدیمی خانواده آتش اختلافات آنها را دامن می‌زند.

شبكه پنج، دردسرهای شیرین
سریال دردسرهای شیرین یکی دیگر از سریال‌های تلویزیونی در نوروز 1401 است. این سریال خانوادگی از شبکه پنج پخش خواهد شد. سریال دردسرهای شیرین به تهیه‌کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی قصه زندگی زوج جوانی را روایت می‌کند. زندگی این زوج با بازی پوریا پورسرخ و مریم مومن مشکلات زیادی دارد. آنها کشمکش فراوانی را در زندگی تحمل می‌کنند. اما در این بین با بروز حوادثی صفحه جدیدی در زندگی آنها باز می‌شود. سهیل موفق، كارگرداني اين مجموعه را برعهده دارد و افسانه بایگان، رضا توکلی، یوسف مرادیان، پوراندخت مهیمن و سمیرا حسینی ديگر بازيگران اين سريال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا