توپ و تورورزش

ادامه قدرتنمایی ذوب آهن در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال زنان

تیم ذوب‌آهن اصفهان قهرمان نیم‌فصل نخست لیگ برتر والیبال زنان، دور برگشت این مسابقات را هم با پیروزی مقابل مهرسان آغاز کرد.

به گزارش ناظم نیوز و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته دهم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» بعد از تعطیلی ۱۱ روزه نیم‌فصل امروز (دوشنبه ۲۹ آذرماه) با برگزاری ۴ دیدار به میزبانی تهران (دو دیدار)، ورامین و اصفهان پیگیری شد.

در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته دهم به میزبانی خانه والیبال تهران، ذوب‌آهن اصفهان میهمان تیم میان‌جدولی مهرسان بود. شاگردان فریبا صادفی که با ۹ پیروزی و ۲۶ امتیاز دور رفت را با قهرمانی در نیم‌فصل پشت سرگذاشته بودند، در آغاز دور برگشت، مجالی برای استفاده از امتیاز میزبانی به مهرسان ندادند و در سه ست متوالی با نتیجه سه بر صفر مقابل میزبان به پیروزی رسیدند. ذوب آهن در این بازی با ثبت امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۴، دهمین برد متوالی را در کارنامه خود ثبت کرد.

آمنه خواجه‌ئیان، محبوبه زرنویس‌زاده، فرحناز قویدل و شیما حقوقی‌زاده، به ترتیب به‌عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته دهم، تیم بانوان ورامین که تاکنون موفق به کسب پیروزی در جریان رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشده، میزبان مس رفسنجان بود. این دیدار از آن جهت اهمیت داشت که شاگردان نسرین خزانی امیدوار بودند با استفاده از امتیاز میزبانی بتوانند نخستین پیروزی خود را در لیگ برتر زنان جشن بگیرند؛ اتفاقی که البته رخ نداد تا شاگردان آسیه پام در تیم مس رفسنجان میهمان خود را با نتیجه سه بر صفر و کسب امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ شکست دهند تا نوار ناکامی‌ ورامینی‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

فائزه جعفری و زهره اعتمادی‌فر ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که ۷۵ دقیقه طول کشید. نسرین حق‌شناس و لیلا ویسی نیز داوران اول و دوم مسابقه بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا