اقتصادی

اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان منابع مالیاتی به یک هزار شهر

ایلام-وزیر امور اقتصادی و دارایی با تایید توزیع نامتوازن و نامتعادل منابع مالیاتی در کشور، گفت: مبلغ ۱۳ هزار میلیارد تومان در قالب ماده ۵۸ برای یک هزار شهر در کشور اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش ناظم نیوز، سیداحسان خاندوزی ظهر روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان اظهار کرد: این مقدار با توجه به مشکلات موجود بسیار کم و ناچیز است که امیدوارم بتوانیم با اصلاح روش‌های ناکارآمد مشکل را در آینده حل کنیم.

وی یادآور شد: هدف نهایی دولت سیزدهم رفع محرومیت، حذف تبعیض از سطح کشور و رسیدگی جدی به مناطق محروم است.

وزیر اقتصاد با اشاره به کسری بودجه و تنگناهای موجود مالی دولت تاکید کرد: با تکیه به توانمندی‌ها و داشته‌های داخلی و استفاده از تعاملات و تسهیلات ناشی از مساعدهای خارجی و بکارگیری کلیه ظرفیت‌های نهفته کشور امکان گشایش در گره از کار مردم امکان پذیر است.

خاندوزی به بازدید خود از تونل کبیرکوه اشاره کرد و افزود: تونل کبیرکوه طرحی بی نظیر و اثرگذار است که در تلاش هستیم با هماهنگی رییس جمهوری از طریق سازمان برنامه اعتبارات لازم را برای اتمام آن تامین و تخصیص دهیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بدو ورود به شهرستان آبدانان در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ ۲۲۰ شهید این خطه ادای احترام کرد.

خانودوزی اضافه کرد: شهرستان آبدانان با شهیدان و ایثارگرانش و اهدای نخبگانی همچون شهید هسته‌ای داریو رضایی نژاد و سردار شهید حاج صارم طهماسبی و دیگر شهدای گرانقدر چون درّی فروزان بر تارک استان ایلام می‌درخشد.

ادای احترام به شهدا، بازدید از تونل کبیرکوه و باند فرودگاه از دیگر برنامه‌های وزیر اقتصاد در جریان سفر به شهرستان آبدانان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا