کشتی و وزنه برداریورزش

اتمام حجت فدراسیون با غایبان کشتی آزاد قهرمانی کشور

ناظم نیوز: سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: غیبت در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور، بعنوان مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، به منزله حذف از چرخه انتخابی است.

به گزارش ناظم نیوز «محمدابراهیم امامی» در گفت‌وگویی افزود: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، رقابت‌های قهرمانی کشور را بعنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی برای نفرات واجد شرایط اعلام کرده و به جز کسانی که از این مسابقات معاف هستند، هر کشتی‌گیری که قصد پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارد، باید در این مسابقات حضور یابد و بر اساس تبصره ۳ بنده یک چرخه انتخابی تیم ملی «نفراتی که از این رقابت‌ها معاف نیستند در صورت غیبت از چرخه انتخابی کنار گذاشته خواهند شد.»
وی ادامه داد: طبق چرخه اعلامی از سوی کادر فنی، به جز نفرات اول تا سوم رقابت‌های قهرمانی کشور که نفر اول آن مجوز حضور مستقیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا و نفرات بعدی نیز مجوز حضور مستقیم در جام تختی را خواهند داشت، سایر نفراتی که در رقابت های قهرمانی کشور موفق به کسب مدال نشدند، مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی جام تختی (اسفندماه) را خواهند داشت و اگر در این مسابقات حضور نیابند، از چرخه ی انتخابی خارج خواهند شد.
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور بعنوان مرحله اول انتخابی تیم ملی روزهای ۲۲ تا ۲۴ دی ماه به میزبانی شهر گرگان استان گلستان برگزار می‌شود.
مهلت بنا به فینالیست‌های غایب کشتی فرنگی قهرمانی کشور
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نفراتی که در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور حضور نیافتند، باید از رقابت‌های انتخابی جام تختی کار خود را شروع کنند. «محمد بنا» افزود: متأسفانه شاهد بودیم که برخی از کشتی‌گیران در دیدار فینال کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، کشتی نگرفتند. برای کادر فنی بسیار مهم بود که عملکرد کشتی گیران را نیز در دیدار فینال بررسی کند که برخی از کشتی‌گیران از حضور در دیدار فینال به هر دلیلی سرباز زدند.
وی یادآور شد: یک شانس دیگر برای این نفرات در نظر می‌گیریم و به آن‌ها مجوز شرکت در رقابت‌های انتخابی جام تختی را می‌دهیم تا در صورت موفقیت در این مسابقات، مجوز حضور در جام تختی و ادامه کار در چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و جهانی صربستان را بدست آورند.
بنا در پایان خاطرنشان کرد: اگر چنین اتفاقاتی از سوی کشتی‌گیری در مراحل بعدی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بیافتد، از چرخه انتخابی تیم ملی خارج و شانسی برای حضور در مسابقات پیش رو را نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا