اجتماعی

آغاز فعالیت ستاد برف روبی در اولین بارش برف پاییزی / انجام عملیات برف تکانی درختان در منطقه۲

ناظم نیوز : شهردار منطقه ۲ از آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری نواحی ۹ گانه با توجه به شرایط جوی و بارش اولین برف پاییزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،مهدی صالحی با اشاره به سفید پوش شدن ارتفاعات و نواحی شمالی منطقه ۲ همزمان با بارش اولین برف پاییزی گفت: تمامی اکیپ های ستاد برف روبی منطقه همزمان با آغاز بارش برف در حالت آماده باش کامل برای خدمات رسانی هستند و همزمان تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین نیز در محل های مذکور مستقر شده اند
وی با اشاره به استقرار ۱۶ سایت برف روبی در سطح منطقه گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه سایت های برف روبی به صورت یک سایت مرکزی ،۹ سایت در نواحی و ۶ سایت بزرگراهی جانمایی شده است.
شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه مخازن شن مخصوص در ۱۰۶ نقطه از منطقه جانمایی شده است، گفت: برای استفاده شهروندان در زمان بارش در این نقاط کیسه مخصوص شن و نمک جانمایی شده تا شهروندان با معضل شاخصی در این خصوص مواجه نشوند.
صالحی ادامه داد: پس از بررسی ها و شناسایی نقاط حساس منطقه، مخازن در حاشیه معابر، رمپ و لوپ بزرگراهی و روی پل های ماشین رو جانمایی شده اند و اکیپ های ویژه برای نقاط پر بارش و حساس در هنگام برف به صورت مستمر در آمادگی کامل هستند.
وی افزود: همزمان با شروع بارش ها و سفید پوش شدن ارتفاعات، شهرک ها و نواحی شمالی منطقه عملیات برف روبی در این محدوده آغاز شده است.
شهردار منطقه۲ گفت: به منظور محافظت از درختان و پیشگیری از حوادث احتمالی با آغاز بارش برف، کارگران فضای سبز مشغول برف تکانی درختان هستند.
به گفته وی ستاد نبرف روبی تا پایان بارندگی در معابر و سایت ها مستقر و آماده خدمت رسانی هستند تا خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا