بیمه

آئین تجلیل از مشتریان وفادار بیمه کشاورزی برگزار شد

پایگاه خبری ناظم نیوز: آئین تجلیل از مشتریان وفادار بیمه کشاورزی مقارن با ایام مبارک دهه فجر و با حضور ۶ تن از برگزیدگان مشتریان وفادار بیمه کشاورزی و قائم مقام ، اعضاء هیئت مدیره و مدیران ستادی صندوق بیمه کشاورزی به همراه نمایندگان رسانه های خبری تخصصی و رسانه ملی در محل این سازمان برگزار گردید.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از Da1news، در این مراسم سجادی مدیر امور برنامه ریزی و فنآوری در خصوص اهداف برگزاری این جلسه و فرآیند انتخاب مشتریان وفادار توضیحاتی ارائه و در ادامه ابراهیمی پاک عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی در خصوص نقش و اهمیت مشتریان بیمه و همچنین عملکرد بیمه کشاورزی سخنانی را ایراد نمود.

آل امین، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی در این آئین ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر و تجلیل از مشتریان وفادار بیمه کشاورزی اظهار داشت: تقدیر از مشتریان وفادار صندوق بیمه در واقع تقدیر از وفاداران استقلال کشور، امنیت و سلامت غذایی جامعه است.

وی افزود: ارزیابی خسارت وارده به بخش کشاورزی زمانبر است و اکنون در مسیر پرداخت غرامت هستیم و تا پایان سال باقیمانده غرامت های مربوط به خسارات های بیمه گذاران بخش کشاورزی ناشی از عوامل خطر تحت پوشش پرداخت خواهد گردید.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی از تدوین طرح بیمه زنجیره تولید در بخش کشاورزی خبر داد و تصریح کرد این طرح دردستور کار صندوق بیمه قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا